מבזק || ניצחון ראשון לקבוצת סייקלינג אקדמי בטור אזרבייג'ן

הרוכב הצ'כי של הקבוצה המקצוענית הישראלית הראשונה, ניצח את הקטע הרביעי של טור אזרבייג'ן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עידו זילברשטיין בבריחה בטור איזרביזאן
עידו זילברשטיין בבריחה בטור איזרביזאן

הצלחה מסוימת לקבוצת סייקלינג אקדמי בטור של אזרבייג'ן שהסתיים היום (ראשון). רוכב הקבוצה הצ'כי דן טורק העניק לקבוצה ניצחון ראשון במרוץ בינלאומי המוכר על ידי ה-UCI כאשר ניצח בקטע הרביעי בטור. הקטע התקיים לאורך 205 ק"מ בין הערים גבלה ומינגסביר. טורק הסתייע בחברי קבוצתו הישראלים עידו זילברשטיין, יואב בר וגיא גבאי והצליח להיכנס לקבוצת הבריחה של הקטע שמנתה חמישה רוכבים. פחות מק"מ לסיום תקף טורק את שותפיו לבריחה והצליח לשמור על פער קטן ולהגיע ראשון לקו הסיום בזמן של 4:13:55 שעות (מהירות ממוצעת של למעלה מ-48 קמ"ש).

עידו זילברשטיין בבריחה טור אזרבייג'ןבאדיבות דני אסקרוב

עידו זילברשטיין בבריחה טור אזרבייג'ן | באדיבות: דני אסקרוב

היום התקיים הקטע האחרון של הטור בעיר הבירה באקו על מסלול שיארח בחודש הבא את תחרות הכביש במשחקי אירופה הראשונים. התחרות התקיימה על הקפה בת כ-13 ק"מ אותה רכבו הרוכבים 11 פעמים למרחק כולל של כ-144 ק"מ. המסלול במרכז באקו עבר דרך העיר העתיקה וכן לצד מספר מבנים מרשימים בעיר החדשה, שחלקם יארחו תחרויות במסגרת המשחקים בחודש הבא.

עידו זילברשטיין בבריחה טור אזרבייג'ן 2

זילברשטיין ושותפו לבריחה נתפסו 10 ק"מ לסיום אך זכו לזמן מסך רב ביורוספורט | באדיבות: דני אסקרוב

עידו זילברשטיין בן ה-22 אשר ייצג את ישראל במשחקים ניסה לשחזר את הישגו של טורק מאתמול ונכנס לקבוצת הבריחה שמנתה חמישה רוכבים. הבריחה פתחה פער של כ-5 דקות על הדבוקה. הקצב עלה במחצית השנייה של הקטע ורוכבים החלו לנשור מקבוצת הבריחה. שתי הקפות לסיום נותרו שני רוכבים בלבד בחוד: זילברשטיין ואלכסנדר אבטושנקו הרוסי, שסיים בשנה שעברה במקום השלישי באליפות אירופה נגד השעון מתחת לגיל 23. הדבוקה רדפה במרץ אחרי השניים וצמצמה מאוד את הפער בכניסה להקפה האחרונה. זילברשטיין נתפס יחד עם שותפו לבריחה כ-10 ק"מ לסיום הקטע ולבסוף הגיע במקום ה-58, אולם עשה זאת לאחר שזכה לזמן מסך רב בשידור הישיר ביורוספורט ובהכנה מצוינת לקראת משחקי אירופה בחודש הבא.

את הקטע האחרון ניצח הרוסי סרגיי פירסנוב ואת הטור כולו ניצח הסלובקי פרימוז רוגליץ.

לעדכונים חיים מהמרוץ בדף הפייסבוק של סייקלינג אקדמי


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג