לרכוב בנוף הכי יפה בארץ: "סובב גליל עליון" באופניים

חושבים על רכיבה שמחברת בין מסלול, נופים וחווייה? יש לכם הזדמנות להוציא את כל המשפחה לרכיבה או הליכה באחד מאירועי האופניים המהנים של השנה - "סובב גליל עליון" באופניים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הקיץ כבר מאחורינו וריח הסתיו עומד באוויר וזה בדיוק הזמן לצאת לרכיבה מהנה עם כל המשפחה באחד מאירועי הרכיבה היפים של השנה "סובב גליל עליון"-רוכבים עם נביעות. מדובר במסלול מעגלי העובר לאורך הנחלים שמהווים את מקור המים של נהר הירדן. הרכיבה היא לאורך גדות נחל שניר, דן וחרמון ובשמורת הטבע הירוקה. בדרך ישנה עצירה במספר נקודות קסומות ופינות חמד להתרעננות וטבילה במימי הנחלים ואם יהיה זה יום חם, הטבילה מהנה שבעתיים.

להרשמה ל"סובב גליל עליון" – רוכבים עם נביעות

סובב גליל עליון באופניים צילום: צלמי שוונג

"סובב גליל עליון" באופניים אחד מאירוע הרכיבה היפים של השנה | צילום: צלמי שוונג

קיימים שני מסלולי רכיבה:
המסלול הארוך, 27 ק"מ: מתחיל מקייקי כפר בלום משם רוכבים לכיוון קיבוץ עמיר ושדה נחמיה עד לשאר ישוב משם ממשיכים ועוברים דרך קיבוץ דפנה ודן עד לשמורת תל דן וחוזרים חזרה דרך נחל שניר, בית הלל ועד לכפר בלום. המסלול ברמת קושי קלה עד בינונית וכמעט ללא עליות.

המסלול הקצר, 18 ק"מ: מתחיל מקייקי כפר בלום משם רוכבים לכיוון קיבוץ עמיר ושדה נחמיה עד לשאר ישוב. בקיבוץ דפנה פונים לעבר קיבוץ הגושרים וחוזרים חזרה דרך בית הלל לכפר בלום.

סובב גליל עליון צעדה

צעדה לאורך 4.5 ק"מ ללא תשלום | צילום: צלמי שוונג

אם אופניים זה לא תחום העניין שלכם, ישנה אפשרות להשתתף גם בצעדה לאורך 4.5 ק"מ ללא תשלום. הצעדה יוצאת מכפר בלום לאורך הירדן והשדות לכיוון קיבוץ נאות מרדכי וחזרה לכפר בלום, נקודת ההתחלה.

להרשמה ל"סובב גליל עליון" – רוכבים עם נביעות

סובב גליל עליון באופניים צילום: צלמי שוונג


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג