לרוץ בזיל הזול: היכן מסתתרים האאוטלטים הזולים לנעלי ובגדי ריצה?

ספורטאים חובבים רבים מתלוננים על המחירים הגבוהים של נעלי ריצה וביגוד בישראל, אבל ניתן עם קצת שיטוט וסבלנות למצוא בחנויות העודפים ברחבי הארץ נעליים וביגוד במחירים שווים במיוחד. הנה הרשימה שכדאי שתשמרו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אם יש משהו שמקשה על אנשים שבחרו באורח חיים ספורטיבי לטפח את התחביב שלהם, זה העלות של המוצרים שהם צריכים לקנות. נעלי ריצה, בגדי ספורט איכותיים, בגדים לאימון בחורף, ושלא נדבר על עולם האופניים – מי שרוצה את המוצרים האיכותיים ביותר ישלם בדרך כלל הרבה כסף שתופס נתח גדול בתקציב הפנאי ולפעמים אפילו יותר מזה. זו בדיוק הסיבה שהרבה אנשים מחפשים אופציות זולות יותר מהחנויות הגדולות והיוקרתיות. קניית נעלי ובגדי ספורט בחו"ל הפכה ללהיט, אבל לא בכל המקרים היא פשוטה ומשתלמת. אפשרות נוספת היא חיפוש של דגמים ישנים, כי אין שום סיבה שמשהו שהיה מוצר הדגל של חברה מסוימת לפני שנתיים – לא יהיה טוב גם עכשיו. מוצרים מהסוג הזה אפשר למצוא בחנויות עודפים או בשמם המוכר אאוטלטים. לכן, גם הנציגים של חברות הביגוד וההנעלה הגדולות בתחום הספורט כבר הבינו את זה מזמן ודאגו גם לחנויות משלהם בסגנון הזה. אז איפה אפשר למצוא את הדברים היקרים שאנחנו מחפשים קצת יותר בזול?

הרבה אנשים מחפשים אופציות זולות יותר מהחנויות הגדולות והיוקרתיות | צילום: pixabay

1. אדידס אאוטלט

בנוסף לחנויות הנוצצות של ענקית הספורט שתמצאו במרכזי הקניות הגדולים ביותר בארץ, יש לאדידס גם מספר חנויות עודפים בחולון, בילו סנטר, חיפה, אילת וכנות. החנות בחולון היא הראשונה והגדולה והיא קרובה גם למשרדי החברה.

בכל מה שקשור לביגוד, קל מאוד למצוא בגדים אטרקטיביים כמעט לכל עיסוק ספורטיבי כמו ריצה, כושר, כדורסל וכדורגל. אף אחד לא באמת יודע מה היה חדש לפני שנה או שנתיים. העניין הוא שככל שהחנות יותר גדולה, כך תידרשו ליותר זמן כדי לפשפש ולמצוא משהו שיתאים לכם. עודפים יכולים להיות פשוט מוצרים שכלל הציבור חשב שהם היו פחות יפים מאחרים ולכן נותרו מהם, אבל בהחלט יכולות להיות גם מציאות וצריך לזכור שטעם זה עניין אישי.

בכל מה שקשור לנעליים, דווקא בחנויות העודפים יש לכם סיכוי יותר טוב למצוא נעליים אם המידה שלכם היא יותר רחוקה מהממוצע. המידות הממוצעות, מן הסתם, אוזלות עוד באותה שנה שבה הן יוצאות לשוק (בדרך כלל). בכל מקרה, כשחושבים על קנייה בחנות עודפים כדאי לוודא מראש שמגיעים לסניף גדול.

גובה ההנחות: עד 50 אחוז על נעליים ועד 70 אחוז הנחה על הביגוד.

מקום החנות: חולון, בילו סנטר, חיפה, אילת, כנות.

2. נייקי עודפים 

כמובן שכמו המתחרה הגדולה אדידס, גם נייקי דאגה לכמה חנויות עודפים משלה. במקרה הזה גם כן בחולון, בילו סנטר, זכרון יעקב, אילת והקריות (BIG). גם במקרה הזה מדובר בעיקר במוצרים מעונות קודמות שכבר אין להם מקום בחנויות המובילות של הרשת, ולכן הם נמכרים בהנחות שבדרך כלל מתחילות ב-25 אחוז וממשיכות עד 70.

בחנויות עודפים כמו אלו של נייקי ואדידס חשוב לציין שהקונה הממוצע שמחפש נעלי ספורט לצורך הליכה או אימון בחדר כושר יוכל למצוא במקרים רבים מציאות טובות בפערי מחירים משמעותיים מחנויות היבואן. כנ"ל לגבי הבגדים. הבעיה מתחילה כשצרכן שהוא רץ שמתאמן על בסיס קבוע, זקוק לנעליים שיתאימו לו ספציפית. כאן הקנייה בחנויות עודפים כבר יותר מסובכת גם בגלל שפתאום מתגלה שההיצע הוא דל, גם מבחינת הדגמים וגם מבחינת המידות, וגם כי בחנויות מהסוג הזה לא בדיוק יעזרו לו להתאים נעל ריצה.

גובה ההנחות: עד 70 על כל החנות.

מקום החנות: חולון, בילו סנטר, זיכרון יעקב, אילת, הקריות (BIG).



3. מגה ספורט עודפים 

למגה ספורט יש לא מעט חנויות עודפים ברחבי הארץ, החל מרמת גן (ליד קניון איילון), חולון ומודיעין ועד לכפר תבור וקרית שמונה בצפון. לעומת הרשתות הקודמות שהוזכרו כאן, כאן כמובן שמדובר גם בחנויות גדולות אבל יש בהן גם הרבה מוצרים גדולים שפחות יעניינו רצים כמו סלים ניידים, טרמפולינות ואופניים לילדים.

צריך להקדיש לזה זמן וסבלנות | צילום: pixabay

מצד שני, במגה ספורט תוכלו למצוא מגוון של מותגים בכל מה שקשור לנעלי ריצה ולבגדים ואפילו שעוני דופק מסוימים. יתרון נוסף הוא שכמה מעמודי הפייסבוק של חנויות העודפים הם פעילים באופן קבוע (זאת בניגוד לדפי הפייסבוק של האווטלטים של אדידס ונייקי לפי הבדיקה שלנו) וכך אפשר להתעדכן במבצעים שונים.

גובה ההנחות: עד 70 אחוז על נעליים וביגוד.

מקום החנות: רמת גן (מול קניון אילון), חולון, מודיעין, כפר תבור, קרית שמונה.

4. ספורט ורטהיימר עודפים 

עוד רשת ספורט גדולה שמחזיקה חנויות עודפים גדולות ברמת גן, מתחם הקניות בשפיים וחיפה. גם כאן תוכלו למצוא מגוון של חברות ספורט שיכולות להתאים למתאמנים. אולי המגוון לא גדול מדי, אבל המחירים נחשבים לאטרקטיביים וההנחות בחנויות העודפים נעות בדרך כלל בין 30 ל-70 אחוז עד כדי מבצעים ממש אטרקטיביים.

גם בספורט ורטהיימר מעדכנים באופן כמעט יומיומי בעמודי הפייסבוק של חנויות העודפים שלהם ועונים לשאלות של לקוחות. כל למשל גילינו שבימים האחרונים היה שם מבצע לאחד מדגמי הכביש של מיזונו במחיר של 99 שקלים. חלק מהחנויות פתוחות בשבת עבור מי שזה נוח לו וגם זה יתרון גדול. החסרון, שוב עבור מי שמחפש ציוד ריצה בלבד, גם במקרה הזה מדובר בחנויות שמחזיקות הכל לכן לא בטוח שההיצע בתחום הריצה יהיה עד כדי כך גדול.

גובה ההנחות: עד 70 אחוז על נעליים וביגוד.

מקום החנות: רמת גן, חיפה, שפיים.

5. גט פרו אאוטלט 

גט פרו מייבאים לארץ כמו מותגי ספורט, שביניהם זה שהכי יעניין את קהל הרצים ומתTמני הכושר באופן כללי הוא UNDER ARMOUR האמריקאי הנחשב למאוד אופנתי ולזה שמספק תחרות לחברות כמו נייקי, אדידס וריבוק גם בעיצוב וגם באיכות.

המוצרים של UNDER ARNMOUR הם יתרון גדול ברשת גט פרו שיש לה חנות עודפים בבילו סנטר. מצד שני זה יכול להיות גם חסרון כי המותגים האחרים שתמצאו שם קשורים יותר לעולמות הכדורגל והכדורסל ואולי פחות מתאימים לרצים. בנוסף, UNDER ARMOUR עדיין לא חזקים בארץ בתחום נעלי הריצה, ולכן לא בטוח שההיצע בתחום הזה בחנות העודפים יהיה מספק. מה שבטוח, בגדי ריצה יש שם והרבה.

גובה ההנחות: עד 70 אחוז על נעליים וביגוד.

מקום החנות: בילו סנטר

6. ריבוק עודפים

המותג שהצליח להחזיר לעצמו יוקרה ותהילה לאחר שאימץ את הקרוספיט לחיקו, מצליח להפגין אופנה צעירה וצבעונית לביגוד של המותג ולנעלי ריצה והקרוספיט שלו. בין השאר תמצאו כאן בגדי ספורט למתאמנים חובבים ומקצועיים, פריטי אופנת ספורט, נעליים והכל עד שלוש העונות האחרונות – חולצות ריצה מנדפות לגברים ונשים, מכנסי ספורט/ריצה, נעליים ועוד.

גובה ההנחות: עד כ-30 אחוז על הביגוד בתחילת העונה ועד 70 אחוז הנחה בסוף העונה. נעליים בהנחות של עד 50 אחוז.

מקום החנות: מרכז פרמיום סנטר, חולון

בסופו של דבר, אם החלטתם ללכת על קנייה בחנויות עודפים, כדאי לכם לבחור באזור שבו תוכלו למצוא לא מעט כאלו מסוגים שונים ברדיוס קטן, כמו למשל אזור התעשייה בחולון או מתחמי הקניות בקריות. פנו לעצמכם זמן ותהיו סבלניים, ובסופו של דבר אחרי ש"תעבדו" בזה במשך כמה שעות, יש סיכוי טוב שתצאו עם כמה מציאות שוות.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • איתי הגיב:

    שוונג היקרים, התוכן צריך להיות מתאים לעיצוב.. נתתם את כל האאוטלטים האפשריים ושמתם תמונה של אסיקס שלא מוזכרת בכתבה. בנוסף, הדגם הספציפי הזה של אסיקס לא מיובא לישראל.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג