לקראת מרתון מדריד: "החלטנו על הוספה של חוויות חדשות לצד הריצה"

תומר כהן מתכונן עם מתאמניו בקבוצתו הנהריינית FREE למרתון מדריד שיתקיים בסוף אפריל ומסביר מה גרם להם לבחור בבירה הספרדית בחודש כל כך עמוס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תומר כהן וחברי קבוצת הריצה FREE
תומר כהן וחברי קבוצת הריצה FREE

אם שואלים רצים למרחקים ארוכים, חודש אפריל הוא חודש המרתונים כשמדובר באירופה. רק תשימו את האצבע על המפה ותמצאו מרוצים מכל סוג וכמעט בכל מדינה. בספרד, המרתון הגדול של אפריל מתקיים בבירה מדריד. בניגוד למרתון שמתקיים בבירת צרפת פאריס, כאן מדובר במסלול הרבה יותר מאתגר עם לא מעט עליות, אבל יש שיגידו שלא פחות יפה ואולי אפילו יותר מיוחד.

נסיעה ראשונה ביחד לחו"ל. תומר כהן וחברי קבוצת FREE | צילום: יח"צ

עוד כתבות בנושא 
עושים מרתון מלא? מה חובה שתאכלו בריצה? 
גם רצי המרתון החובבנים יוכלו להגיע לאליפות העולם 
מרתונים הורגים? הם בעיקר גורמים לחיים טובים יותר

במועדון הריצה FREE שפועל בנהריה, החליטו השנה לצאת לנסיעה משותפת למרתון מדריד במסגרת שוונג טרוול, והמאמן תומר כהן מסביר שמדובר בהרבה יותר מריצה: "המועדון שלנו קיים מעל ל-5 שנים וכל פעם כובש יעדים חדשים. החלטנו על הוספה של חוויות חדשות המשלבות לצד הריצה גם חופשה עם חברים, אוכל, שתייה ובילויים. הנסיעה למדריד היא לא רק בשביל הריצה, אלא הרבה מעבר לזה. מדובר בחבילה שלמה של חוויה שתאפשר לנו להכיר את העיר ואת הקולינריה המקומית דרך הריצה, ובנוסף להשתתף באחד מהמרתונים המדליקים בעולם, לצפות במשחק כדורגל של אתלטיקו מדריד וכל זאת יחד עם החברים בקבוצה. אנחנו רואים בריצה הזדמנות להפגיש ולחבר בין אנשים, לצבור קילומטרים של חוויות מגניבות ומהנות שיחד איתן אפשר להתמיד לאורך זמן, כמו גם הזדמנות להקשיב וללוות פיזית ומנטלית כל מתאמן כדי לעזור לו להשיג כל מטרה בחיים כמו בריצה. מרתון מדריד הוא מרתון בינלאומי מהמפורסמים ביותר עם המסלולים היוקרתיים ביותר שעוברים דרך האתרים היפים בעיר: הארמון המלכותי, איצטדיון ברנבאו, והשדרות ההיסטוריות של מדריד".

"החיים הם אוסף של חוויות"

על ההחלטה לבחור דווקא במדריד כשיש היצע של כל כך הרבה מרתונים באביב אומר כהן: "קודם כל, מדובר בפעם הראשונה שאנחנו יוצאים כמועדון מגבולות הארץ להשתתף באירוע ריצה בינלאומי וזו התרגשות אדירה עבור כולנו. אנחנו בטוחים שמדובר בתחילתה של מסורת חדשה במועדון. הבחירה במרתון מתוך אינספור אירועי ריצה בעולם היתה לא פשוטה. ראשית, היה לנו חשוב למצוא מרתון שיש בו בנוסף למקצה המלא (42.2 ק"מ) גם מקצה חצי מרתון ו-10 ק"מ שיתאימו לרצים בכל הרמות. כמו כן, חיפשנו אירוע חווייתי עם אווירת ריצה מדליקה שהיא חגיגה אמיתית ומרתון מדריד הוא בדיוק כזה. מדובר באחד מסדרת מרתוני ה"רוק אנד רול", מה שאומר שבמהלך הריצה עוברים בדרך לצד במות עם מוזיקה חייה ונהנים ממסיבת מוזיקה ענקית בנקודת הסיום".

בתור מאמן תומר כהן אולי לא מרגיש שרצים למרחקים ארוכים הם אנשים שצריך לשכנע אותם לטעום מהחוויה של מרתון בחו"ל, אבל אם בכל זאת אז הוא מסביר: "לכל מי שמתלבט, אני מציע לזכור שהחיים שלנו הם אוסף החוויות שאנחנו צוברים בדרך. אם נסתכל על הערך המוסף שלנו מחופשה כזו, נוכל לראות מעבר לריצה גם כל כך הרבה הנאות ורגעים בלתי נשכחים שמוסיפים רק אושר לחיינו גם בזמן החופשה ובכל זיכרון שלנו בה. תדמיינו סוף שבוע עם זמן בילוי וכיף עם חברים, טיול באטרקציות, במסעדות ובברים הכי שווים בעיר וכמובן שאם עושים את כל זה בריצה –  אפשר פשוט להספיק הרבה יותר".

לתחרות הבאה שלכם לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג