לקראת טריאתלון נשים: לאיזה ציוד זקוקה הטריאתלטית המתחילה?

טריאתלון נשים בפתח וההתרגשות כבר מורגשת, אז מהו הציוד המומלץ לטריאתלטית המתחילה איתו כדאי להגיע לקו הזינוק על מנת שתהיינה מוכנות מכל הבחינות - הנה הרשימה המלאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טריאתלון נשים 2015 צילום: ניר עמוס

לקראת טריאתלון נשים שיתקיים ביום שישי 2 ביוני 2018, הכנו לכן רשימת ציוד לתחרות. ציוד טוב ואיכותי יכול הרבה פעמים לעשות את ההבדל בין תחרות טובה לתחרות פחות טובה. אם המשקפת נוחה ואינה מורגשת, חליפת הטריאתלון לא לוחצת או גורמת לשפשפת ומשקפי השמש נוחים ומנדפים – הטריאתלון יכול להיות חוויה ספורטיבית. אז אילו פריטים חשוב שיהיה לפני תחרות טריאתלון?

להרשמה לטריאתלון נשים 2018 – לחצי כאן

חליפת טריאתלון

טריאתלון נשים

חשוב שהחליפה תהיה צמודה מאוד ותרגיש כמו "עור שני" על הגוף | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות לקראת טריאתלון נשים
טיפים לשחייה בים שאת חייבת לדעת לקראת טריאתלון נשים
"כל הפחדים שלי עושים מסיבת טבע אצלי בראש ואני שוקלת לברוח בצרחות"
"לפעמים אני רצה בתחרויות ועוקפת מישהו וחושבת בתוך תוכי שיכולתי להיות אמא או סבתא שלו"

נכון שאפשר לעשות תחרות עם בגד ים, אבל חליפת טריאתלון ייעודית נוחה הרבה יותר והעיקר, לחליפת טריאתלון יש בדרך כלל פד דקיק שמתאים לקטע האופניים. חשוב שהחליפה תהיה צמודה מאוד ותרגיש כמו "עור שני" על הגוף ומומלץ שיהיה קל להוריד אותה במקרה שתצטרכי ללכת לשרותים.

נעלי טריאתלון

צילום Angel Arconesנעלי טריאתלון

חברות נעליים מייצרות כיום דגמים ייעודיים לטריאתלטים | צילום: Angel Arcones

חברות נעליים מייצרות כיום דגמים ייעודיים לטריאתלטים כמו שמייצרים דגמי נעליים לרצי הרים או כביש. נעלי ריצה המיועדות לטריאתלון צריכות להיות קלות, נוחות לריצה ונוחות לנעילה וחליצה מהירה.

שרוכי טריאתלון

3215-large_default
אחת ההמצאות הפשוטות והנוחות. מדובר על שרוכים עשויים גומי. במקום לקשור בכל פעם את השרוכים, פשוט משחילים את כף הרגל פנימה, השרוכים נמתחים וכך תוך שניות את כבר לא בשטח ההחלפה.

נעלי רכיבה

ההבדל העיקרי בין נעלי רכיבה רגילות לכביש ובין נעלי רכיבה ייעודיות לטריאתלון הוא במנגנון הנעילה של הנעליים. בנעלי טריאתלון תמצאו לרוב סגירת סקווטש אחת, בעוד שבנעלי רכיבה ישנו ראטצ'ט ושתי סגירות של סקווטש או מנגנונים אחרים ששומרים על כף הרגל נעולה היטב בתוך הנעליים. ישנן גם נעלי טריאתלון שחלקן האחורי מתפרק ומאפשר החלקה של כף הרגל פנימה תוך כדי רכיבה.

אופניים

טריאתלון נשים 2015 צילום: ניר עמוס

ההבדלים בין האופניים הוא בגאומטריה | צילום: ניר עמוס

בטריאתלון נשים ניתן להגיע גם עם אופני הרים, אופני עיר או אופני קיבוץ, אבל אופני כביש יהיו ההעדפה הראשונה כמובן. מי שאין לה אופניים, ניתן לשכור כאלו ליום האירוע עצמו, לא חייבים לרוץ ולרכוש. אם זה הטריאתלון הראשון שלך, אין צורך לרכוש אופני טריאתלון, רצוי לרכוש אופני כביש רגילים שיוכלו לשמש אותך באימונים השיגרתיים ועליהם ניתן להרכיב איירובר (כידון מיוחד שמסייע לשבת בתנוחה אווירודינמית). ההבדלים בין האופניים הוא בגאומטריה. בשנים האחרונות, יצאו חברות שונות בדגמי אופני נג"ש בטווח מחירים רחב מאוד, החל מאופניים יקרים ועד מחירים נמוכים יחסית לענף זה.

משקפת

משקפת זוגס

חשוב לבצע התאמה טובה של המשקפת לפני הרכישה

משקפת טובה שמתאימה בדיוק לפנים, חשובה מאוד. חשוב לבצע התאמה טובה של המשקפת לפני הרכישה וכמובן לבצע איתה כמה ניסיונות לפני התחרות – מלאי של משקפות ניתן למצוא כאן.

שעון טריאתלון

שעון טריאתלון של גרמין

אם בחרת בטריאתלון כתחום המרכזי, רצוי לרכוש שעון מולטי ספורט | צילום: יח"צ

מעבר להיותו של שעון טריאתלון גם מד דופק, הוא יכול לעזור לך במהלך האימונים וכמובן לרשום את התחרות לפי הענפים השונים ובכך לסייע לבצע מעקב אחר ההתקדמות וקצב השיפור שלך. אם בחרת בטריאתלון כתחום המרכזי, רצוי לרכוש שעון מולטי ספורט שיכול לקרוא גם תנועות במהלך השחייה ולמהירות וקדנס באופניים – מלאי של שעוני ריצה ניתן למצוא כאן.

משקפי שמש

2997-thickbox_default

מהוות גם הגנה על העיניים מפני קרני השמש ואבנים שעלולות לעוף מהכביש | צילום: יח"צ

משקפי שמש כבר מזמן לא רק פריט אופנתי, הן מהוות גם הגנה על העיניים מפני קרני השמש ואבנים שעלולות לעוף מהכביש. חשוב שיהיו אלו משקפיים נוחים שלא יזוזו על הפנים במהלך הריצה וינדפו בצורה מושלמת את אדי הזיעה – מלאי של משקפי שמש ניתן למצוא כאן.

קרם הגנה
השמש של היום אינה מרחמת על איש ולכן חשוב לשמור על העור במהלך השהות בחוץ. כיוון שהתחרות מתחילה בשעות הבוקר המוקדמות ומסתיימת בצהריים, כולל הפנינג ענק ועידוד של החברות, תמצאי את עצמך שעות רבות חשופה לקרני השמש. דאגי שבשטח ההחלפה יהיה איתך קרם הגנה טוב.

להרשמה לטריאתלון נשים 2018 – לחצי כאן

אוזניות ספורט

אוזניות ג'אברה לספורט צילום: יח"צ

אוזניות ספורט הן דבר שיכול ללוות אותך באימונים רבים וגם במהלך החימום שלפני התחרות | צילום: יח"צ

אוזניות ספורט הן דבר שיכול ללוות אותך באימונים רבים וגם במהלך החימום שלפני התחרות, לתת מוטיבציה וקצב וגם להרגיע את הדופק וההתרגשות הטבעית לפני התחרות. בתחרות עצמה חל איסור על שימוש באוזניותאוזניות מסוגים שונים תוכלו למצוא כאן.

כובע

טריאתלון נשים 2015 צילום: ניר עמוס

חשוב לחבוש כובע שיגן עליך | צילום: ניר עמוס

סביר להניח שכשתצאי לקטע הריצה, החום כבר יתחיל להיות מורגש הרבה יותר וקרינת השמש גבוהה יותר ולכן, חשוב לחבוש כובע שיגן עליך.

תיק טריאתלון
טריאתלון מורכב משלושה ענפי ספורט שונים שלכל אחד מהם דרוש ציוד בנפרד. תיק טריאתלון גדול ומרווח יכול בקלות להכיל את כל הפריטים הנחוצים לתחרות, חוץ מהאופניים כמובן.

להרשמה לטריאתלון נשים 2018 – לחצי כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • נירית הגיב:

    טריאתלטית מתחילה זקוקה לבגד ים, משקפת, זוג נעליים, אופניים (מה שיש) וקסדה. זה הכל.
    אין שום צורך להוציא אלפי שקלים על ציוד שהוא מותרות אם זו התנסות ראשונה.
    בואו עם מוטיבציה ותהנו 🙂 כל אחת מנצחת!

    1. נועה הגיב:

      תודה…..

    2. אפרת הגיב:

      בדיוק

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג