לקראת הג'ירו ד'איטליה: 500 בני נוער בדואים יצאו לרכיבה עם הנציגים הישראלים

מאות תלמידים בדואים יצאו לרכוב עם חברי הקבוצה שתייצג את ישראל בגרנד טור הג'ירו ד'איטליה שיוזנק בירושלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כ-500 בני נוער מיישובי אלעזאזמה שבמועצה האזורית נווה מדבר, יצאו ביום שבת למסע אופניים באורך של כ-6 ק"מ יחד עם רוכבי העתודה של "סייקלינג אקדמי" שתייצג את ישראל בגרנד טור במסגרת הג'ירו ד'איטליה הקרוב. יומו השלישי של המרוץ כולל מקטע באורך של כ-235 ק"מ בדרך שבין באר-שבע לאילת ולאורך כביש 40, שם יחולקו לילדי האזור בשיתוף עם חברת ההפקה של הג'ירו בישראל קומטק ואיגוד האופניים הישראלי – עשרות זוגות אופניים במתנה, על מנת לעודד את הרכיבה באזור. כל תלמיד קיבל זוג אופניים וציוד רכיבה, כאשר בנקודת הסיום חיכה להם פארק מיומנויות, שם הם נהנו ממופע קפיצות אקסטרים של הרוכבים . כמו כן, הם למדו על מיומנויות לרכיבה מקצועית, מתוך שאיפה להוות השראה לילדי האזור בתקווה שידביקו אותם ב"חיידק" הרכיבה ויום אחד יגיעו להישגים וישתתפו בעצמם במרוצים.

במטרה לעודד את הרכיבה | צילומים: בריאן הודג׳ס, וולו אימג׳ס

עוד כתבות בנושא
כל מה שרציתם לדעת על הג'ירו בישראל
גם פאביו ארו ישתתף בג'ירו ד'איטליה והודיע שיגיע לישראל
ג'ירו ד'איטליה 2018: כמעט בכל מקום בישראל

למי שעדיין לא יודע, אחד משלושת מרוצי האופניים הגדולים והחשובים בעולם, הג'ירו ד'איטליה, יוזנק מירושלים ב-4 במאי ושלושת הימים הראשונים שלו יתקיימו בישראל. לאחר מכן יטוסו הרוכבים הטובים בעולם לאיטליה להמשך המרוץ באיטליה. הוותיקים בענף זוכרים שהקשר עם מפיקי הג'ירו RCS התחיל עם הגראן פונדו ג'ירו ד'איטליה ירושלים שהופק ב-2013 בהובלתו והפקתו של שי ראשוני. השנה יתקיים המרוץ האיטלקי בפעם ה-101 ו-176 מהרוכבים הטובים בעולם יגיעו ארצה וירכבו בנופי הארץ במשך שלושת ימי המרוץ הראשונים.

מדובר בהפקה שטרם נראתה בישראל, וכאמור כוללת שינוע של מאות רוכבים ואנשי צוותי רכיבה על ציודם, מערך של מכוניות, אוטובוסים ומשאיות ממותגות, מתחמי הפקה ענקיים בכל נקודות העצירה בארץ, כיסוי רציף של האירוע במשך שלושה ימי שידורים חיים לכל העולם מהאוויר ומהקרקע, ואירועי מעטפת שונים מעבר לימי המרוץ עצמם.

רכישת ערכים חיוביים מפעילות אופניים | צילומים: בריאן הודג׳ס, וולו אימג׳ס

סייקלינג אקדמי שקיבלה כרטיס כניסה לג'ירו, תהיה הקבוצה הראשונה מישראל שתתחרה בגרנד טור ברמה הזו, ולכן היא לקחה על עצמה יחד עם איגוד האופניים הישראלי, את נושא קידום הרכיבה בישראל. זאת, מתוך הרצון לתת אפשרות לאלפי ילדים ונוער בכל רחבי הארץ ובכל הרמות הסוציו-אקונומיות, לרכוש ערכים חיוביים רבים מפעילות אופניים תוך כדי מתן חוויה, חינוך נכון והתוויה של הדרך.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג