לקראת דאון היל יער ביריה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עדו סירקין



דאון היל יער ביריה הינה תחרות הדאון היל הראשונה לשנת 2005. התחרות מאורגנת על ידי מועדון האופנים Triple G הממוקם במרום הגליל ובו מתאמנים נוער ובוגרים בכל סגנונות הרכיבה.
כל חברי המועדון לקחו חלק בתכנון ובניית המסלול והקדישו לכך שעות רבות באימוני המועדון. מטרת המועדון בארגון התחרות הינה לקדם את ענף הדאון היל בישראל, ללמוד וללמד את חברי המועדון כיצד נבנה מסלול ולגייס רוכבים מהסביבה למועדון.

תיאור המסלול
המסלול מתחיל בחלקו הצפון מזרחי של הר יבנית ומיד לאחר 5 מטרים נכנסים הרוכבים לסדרת סלאלומים טכניים. מיד לאחר מכן נעשה המסלול תלול יותר ועוברים מסלעה טבעית שלאחריה סיבוב טכני קשה, מסלעה וברם (BERM) מדהים. החלק הראשון בוחן במידה רבה את יכולתו הטכנית של הרוכב וללא מחשבה ובחינת קוים מדויקת אפשר לאבד זמן רב.
נקודת החצי עוברת ליד חוות בת יער. הרוכבים נדרשים לעבור קטע דיווש קצר במישור. זוהי נקודה מסודרת לצפיית הקהל ומי שלא רוכב יכול ליהנות משתייה קלה ואוכל בחווה.
מיד עם סיום קטע הדיווש נכנסים לסדרת מקפצות, Rock garden , ברם (Berm) נוסף וSwitchback שמוביל ל Road gap מושלם שנבנה על ידי צוות עז הרים. תודה מיוחדת לעז הרים על מבצע הRoad gap.
לא ניתן היה לבקש נחיתה מושלמת יותר לRoad gap אך מיד לאחר הנחיתה נדרש ריכוז רב בכניסה בין עצי היער לקטע רחב יחסית ובו מספר פניות ומעברי סלע.


רוד גאפ מדהים

מועדון Triple G מזמין אתכם לקחת חלק בתחרות ביום שישי 29.04. המועדון מקווה להפוך את התחרות למסורת ביער ביריה. השתתפותכם חשובה לקידום הענף בישראל ולעזור למועדון להמשיך ולפתח את יער ביריה למען רוכבי האופנים בישראל. כל הפרטים על התחרות באתר שוונג או בטלפון לעידו סירקין 057-5559982.

מי יכול להשתתף בתחרות
התחרות פתוחה לחברי איגוד האופניים ולכל רוכב בעל פוליסת ביטוח תאונות אישיות בה מצוין בפירוש כי היא מיועדת גם ל-"תחרויות ספורט" וכמובן בדיקה ארגומטרית תקפה.
חבר איגוד האופניים ישלם 80 ש"ח עבור ההשתתפות ומי שאינו חבר ישלם 150 ש"ח.
כל הפרטים והרשמה באתר שוונג.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג