לקראת אליפות עולם בטריאתלון

60,000 אלף צופים, 6000 מתחרים, נציגים מלמעלה ל- 42 מדינות, 5 ימים של תחרויות בגן עדן 1 של טריאתלון - גולד קוסט, אוסטרליה. אירוע שיא של עולם הטריאתלון הולך ומתקרב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


60,000 אלף צופים, 6000 מתחרים, נציגים מלמעלה ל- 42 מדינות, 5 ימים של תחרויות בגן עדן 1 של טריאתלון – גולד קוסט, אוסטרליה. אירוע שיא של עולם הטריאתלון הולך ומתקרב

מאת:ניר רייכמן


ב – 9 בחודש ספטמבר זה יתחיל והגמר הגדול של אליפות העולם ייצא לדרך. אליפות זו היא ה – 21 במספר, והרביעית שנערכת באוסטרליה. כל הספורטאים המובילים מכל גיל ומכל קטגוריה יהיו שם.

אין מתאימה מאוסטרליה לארח אירוע מסוג זה. אוסטרליה, שלאורך שנים מובילה את הענף בכל המרחקים, ממנה מוכרים לנו שמות כמו אמה סנווסיל, האלופה האולימפית, אמה מופאט, מובילת הסבב, לורטה הרופ, אמה קרני, אלופות עולם לשעבר, פטר רוברטסון, אלוף עולם 3 פעמים, כריס מק'קרומק ומיקלי ג'ונס שידועים היום יותר מתחום איש הברזל, אך שניהם היו אלופי עולם גם במרחק האולימפי.

Copyright: Frank Wechsel / ITU Media


בנוסף, נציגיה זכו ב – 4 מדליות אולימפיות ו – 18 אליפויות עולם, יותר מכל מדינה אחרת. המדינה היחידה שנציגיה זכו במעל 100 תחרויות סבב גביע העולם, ביניהם 4 שזכו ביותר מ – 10 תחרויות כל אחד. גולד קוסט, שנחשבת לעיר "עלייה לרגל" של טריאתלטים מכל העולם, מארחת מידי שנה מחנות אימונים של נבחרות ממדינות שונות, ספורטאים ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות מכך, גידלה ומגדלת ספורטאים שעומדים בראש הפירמידה של הטריאתלון. יתרונו הגדול של המקום הוא שאפשר, כמו בישראל, להתאמן בו לאורך כל השנה.

למה לצפות
באוסטרליה עומד להסתיים החורף, מזג האוויר צפוי להיות חמים, ושמש ללא הפסקה. בנוסף, מסלול שטוח ומהיר יצרו תנאים אופטימאליים לתחרות מעניינת ואיכותית בין הטוענים לכתר בכל הקטגוריות. אירוע אליפות העולם יכלול גם את אליפות העולם באקווטלון ואליפות העולם בטריאתלון לנכים – ספורט מעניין כשלעצמו, שכולל בתוכו גם מספר קטגוריות על פי רמות הנכות.

Copyright – Delly Carr / ITU Media
אמה סנווסיל – גם היא גדלה בגולד קוסט


אירועים עיקריים:

9/9 – אליפות העולם באקווטלון.
11/9 – אליפות העולם עד גיל 23.
12/8 – גמר סבב אליפות העולם לגברים, אליפות העולם לקבוצות גיל, אליפות העולם בפארא טריאתלון (טריאתלון נכים).
13/9 – גמר סבב אליפות העולם לנשים, אליפות העולם לנוער (פאני ביסרון ורון דרמון יהיו שם!).

הסתיו הגיע
לאחר הפסקה קצרה בגלל חום הקיץ, חוזרים בארץ למעגל התחרויות בטריאתלון "נייקי" קיסריה. מעל 1000 משתתפים יעמדו על קו הזינוק בנמל קיסריה בשבת הקרובה, ביניהם יונתן מלכא, שמגיע לאחר מספר חודשי אימונים באנגליה לצד ספורטאים מהמובילים בעולם! בנוער תהיה תחרות מעניינת לאחר שרון ופאני, הפייבוריטים לניצחון, נמצאים כבר באוסטרליה בהכנות אחרונות לקראת אליפות העולם.

יונתן מלכא – יזנק בקיסריה,
צילום: ניר רייכמן


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג