לקראת אליפות אירופה בשחייה שיחה עם מאמן נבחרת ישראל

דוד סיבור בשיחה קצרה עם לאוניד קאופמן לקראת התחרות החשובה בדברצן, הונגריה, שמתחילה השבוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

דוד סיבור בשיחה קצרה עם לאוניד קאופמן לקראת התחרות החשובה בדברצן, הונגריה, שמתחילה השבוע

מאת:דויד סיבור שליח שוונג לאליפות אירופה בשחייה


כהכנה לנסיעה לאליפות אירופה בשחייה בדברצן (האירוע הועבר לדברצן רק לפני שלושה חדשים עקב קשיי תקציב של העיר אנטוורפן שהייתה אמורה לארח אותו), בה ישתתפו לא פחות מ-16 שחיינים ישראלים, שוחחתי עם לאוניד קאופמן (בתמונה), המאמן הראשי של נבחרת ישראל בשחייה. 


איך אתה מתייחס למעבר כזה במועד כל כך רגיש, חודשיים לפני משחקים אולימפיים?

"קצת מוזר, אבל לשחיינים זה לא מפריע. אנחנו מכירים את הבריכה בדברצן מאז שהתקיימה שם אליפות אירופה לבריכות קצרות ב-2008".

אנחנו חודשיים לפני לונדון. עקב הזמן הקצר הרבה שחיינים טובים לא ישתתפו בדברצן?

"נכון, זו בעיה קשה. אינני מבין למה לא ארגנו את האליפות מוקדם יותר כמו באיינדהובן בפעם האחרונה. כל אירופה קיימה אליפויות פנימיות בחודש אחרון כתוצאה מאילוץ הזמנים של לונדון, והייתי מצפה ליותר התחשבות מאנשי ההתאחדות האירופית בשחייה".

אי לכך, מה הציפיות שלך?

"כמובן שהיעדרות של שחיינים מצטיינים ממדינות אחרות משפרת את היכולת להתברגות גבוהה של מספר שחיינים שלנו. אבל דווקא הטובים צופים ללונדון. יש שלוש מגמות מקצועית בנבחרת שלנו. הראשונה נוגעת לשלישייה האולימפית – יעקב טומרקין, גל נבו ונמרוד שפירא בר-אור. לשלישייה הזאת מצטרפים השחיינים שאני מקווה שישיגו קריטריון A אולימפי בדברצן. המגמה השנייה מורכבת מהמצטיינים שלנו, שינצלו את האירוע הזה כדי להשתפר, כשהמטרה היא אליפות העולם הבאה. המגמה השלישית נוגעת לאותם השחיינים שעברו משורות הנוער לאליפות אירופה של הבוגרים. הציפייה מאלה היא התנסות ורצון להשתפרות".


קאופמן וטומרקין בוחנים את רשימות המקצים בבריכה בדברצן


איך היית מסכם את ההכנות לאליפות?

"ההכנות היו טובות, כולל מחנות אימון בגובה. נכון, לא הייתה לי שליטה על הכנת כל השחיינים, אבל אני מקווה שהתוצאות תהיינה טובות".

איך אתה מתייחס להחלטה של שופטת שמחליטה לצרף שחיין (ג'ואן קופטי) למשלחת וקובעת שהוא ישחה במשחה מסוים? אני עוד לא שמעתי מקרה כזה מעולם באף מדינה.

"אין תגובה".

20.5.2012

דוד סיבורדוד סיבור- שופט שחיה, מאמן לשעבר של נבחרת לאליפות עולם בברלין, מאמן לשעבר של נבחרת הנוער בשחיה לתחרויות בינלאומיות, מאמן לשעבר של נבחרת לאומית לתחרויות 8 אומות, מזכ"ל לשעבר של איגוד השחיה ופרשן שחיה בקול ישראל


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג