לקפוץ לאוקיינוס עם משקפת וכובע ים, בלבד

כאלף איש השתתפו הבוקר במשחה העירום הראשון באוקיינוס, בסידני שבאוסטרליה. בשנה הבאה, מבטיח המארגן, ישתתפו כבר אלפים רבים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כאלף איש השתתפו הבוקר במשחה העירום הראשון באוקיינוס, בסידני שבאוסטרליה. בשנה הבאה, מבטיח המארגן, ישתתפו כבר אלפים רבים

מאת:מערכת שוונג

משחה בהשתתפות אלף איש הוא לא משהו שזוכה לרוב לכותרות מיוחדות, אבל כשאותם אלף שחיינים לא לובשים דבר, מלבד אולי משקפות וכובעי ים, זה כבר סיפור אחר. 

אותם אלף איש השתתפו הבוקר בסידני שבאוסטרליה במשחה העירום הראשון בעולם באוקיינוס, אשר זכה לכינוי "The Sydney Skinny". בשעה שמונה בבוקר, אחרי שהשילו את מחלצותיהם על החוף, יצאו להם השחיינים טובי לבב אל המים וזינקו בעירום מלא, בקבוצות של 50 איש בכל פעם, לשחיית 900 מטרים בנמל סידני.

חוסכים על בגד הים: שחייני ה"סידני סקיני", הבוקר באוסטרליה
(צילום: אימג'בנק, מראות אימג', William West, AFP)

"אני לא חושב שאף אחד היה מובך. לדעתי אנשים פשוט נהנו מהטבעיות של האירוע", אמר אחד המשתתפים לעיתון ה"סידני מורנינג הראלד".

"היה שם איש בן 89, אחר שהגיע למשחה במיוחד מחו"ל, ארבעה אנשים משותקי גפיים וגם קטוע גפיים, היו שם שמנים, רזים, צעירים ומבוגרים", סיפר המארגן נייג'ל מארש והוסיף, "זה היה נפלא, אני מרחף ברקיע התשיעי. זה ככל הנראה אחד הימים הנפלאים בחיי".

המשחה היה רעיון של מארש, מחבר הספר "Fit, Fifty and Fired-Up", כניסיון לייצר אירוע אשר מבטא חוסר דאגה מדימויי גוף, התחברות לטבע וחגיגה קהילתית. אף שהאירוע משך אליו גם נודיסטים (כולל קבוצה בשם "I Love Being Naked And Proud Of It"), מארש הבהיר כי הוא לא נועד עבורם, אלא כהזדמנות עבור אנשים שלרוב לא היו מתפשטים לחוות התנסות חדשה. מארש הבטיח כי המשחה ישוב גם בשנה הבאה, אלא שאז ישתתפו בו אלפים ועשרות אלפים.


17.2.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג