למרות החום – "המשוגעים" ירוצו

כ- 300 רצים יגיעו מחר (ו’) להכיר את מסלול מרוץ האולטרה-מרתון של "חוצה ארץ" למרחק של 100 מייל. החום, כך מסתבר לא מרתיע אותם והם מתכוונים לרוץ עליו "ארוכה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כ- 300 רצים יגיעו מחר (ו') להכיר את מסלול מרוץ האולטרה-מרתון של "חוצה ארץ" למרחק של 100 מייל. החום, כך מסתבר לא מרתיע אותם והם מתכוונים לרוץ עליו "ארוכה"

מאת:מערכת שוונג


יום שישי הקרוב עומד להיות עוד אחד מן הימים החמים ביותר של השנה. על אף זאת כ- 300 רצים מכל רחבי הארץ עתידים להגיע השכם בבוקר לצומת דבירה שבנגב, לאימון והיכרות חלק ממסלול מרוץ "חוצה ארץ" – מהמרוצים המאתגרים והמפרכים ביותר שנערכו אי פעם בישראל. מרוץ שטח מסוג אולטרה מרתון, למרחק של 100 מייל (160 ק"מ).


מרוץ חוצה ארץ עצמו, המאורגן על ידי חברת "יעדים ריצה וטריאתלון", יתקיים ב- 29-28 לחודש אוקטובר 2010 וישתתפו בו למעלה מ- 1,000 רצים. מרבית הרצים יגמעו את המרחק בשיטת מרוץ שליחים, ואולם שורה של רצי על מן הארץ ומן העולם עתידים לגמוע את כל המרחק לבדם. בראשם הרצה, חנה בן שואן (50) שנחשבת לרצה הישראלית הטובה ביותר למרחקי אולטרה מרתון. חנה בן שואן חיה כיום בניו-יורק ותגיע במיוחד לאירוע.   

כאמור אימון משותף אחרון על מסלול התחרות יתקיים ביום שישי הקרוב, 20/8/2010, כינוס באלונית צומת דבירה, ב 03:50, יציאה לריצה ב 04:00. מים ימוקמו כל 3 ק"מ – חובה להצטייד בפנס ראש. ניתן לרוץ כל מרחק רצוי – עד 38 ק"מ.  (19 ק"מ כל צד).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג