למרות ההריון, גוון יורגנסן רצה כמעט 100 ק"מ בשבוע

הטריאתלטית הטובה בעולם אמורה ללדת בקיץ הקרוב, אבל בניגוד למה שהיא עצמה חשבה בתחילת הקריירה, היא לא מתכוונת לגרום לזה לקטוע את הקריירה שלה. במלים אחרות, טוקיו 2020
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי שזכתה במדליית זהב אולימפית בקיץ 2016, גוון יורגנסן זכתה למעשה בכל התארים האפשריים כיאה לאחת הטריאתלטיות הטובות בכל הזמנים. כמה חודשים אחרי ריו 2016 היא סימנה V גם על מרתון ניו יורק, ואז המשיכה באופן טבעי לשלב הבא שהיה די מתבקש וזה ללדת בגיל 30.

גוון יורגנסן אלופת העולם בטריאתלון

הדבר היחידי שהיא ויתרה עליו הוא הרכיבה. גוון יורגנסן | צילום: Frankie Fouganthin

עוד כתבות בנושא 
אחרי המדליה האולימפית בריו, גוון יורגנסן בהריון 
מיהו הגבר שעומד מאחורי גוון יורגנסן 
מה אכלה יורגנסן בשגרת האימונים לפני שנכנסה להריון? 

יורגנסן ובעלה פטריק למיו מצפים ללידה בקיץ הקרוב, ובמגזין US WEEKLY התעניינו מאוד איך עוברת תקופת ההריון אצל אחת הגיבורות האמריקאיות במשחקים האולימפיים בריו. יורגנסן הסכימה לשתף וסיפרה: "בשליש הראשון של ההריון רצתי בסביבות 60 מייל (96 קילומטרים) בשבוע. זה יותר ממה שאני רצה כשאני מתאמנת לטריאתלונים, אבל זה היה הדבר היחיד שגרם לי להרגיש טוב אז פשוט המשכתי". יורגנסן סיפרה בנוסף שלמרות שהרגישה חלשה, הריצה עצמה עזרה לה להתמודד עם הבחילות.

על השליש השני של ההיריון אומרת יורגנסן: "כרגע אני עושה פחות או יותר את אותו הדבר, והוספתי קצת שחייה ותרגילי כוח. אני ממש משתדלת לשמור על שרירי ליבה, גב וירכיים חזקים במהלך ההריון. על דבר אחד יורגנסן ויתרה ללא היסוס וזה הרכיבה על האופניים. "זה כבר משהו שמעמיד את העובר בסיכון במקרה של התרסקות, אז אני לא אעשה טריאתלונים השנה. אולי אני אשתתף באיזה מרוץ או שניים בריצה, אבל זה בטח לא הזמן להתחרות", אומרת יורגנסן.

גוון יורגנסן טריאתלטית אמריקאית

הריצה היא הפעולה היחידה שעושה לה טוב בהריון, במיוחד נגד הבחילות. גוון יורגנסן | צילום: MartinPutz

חוץ מזה, יורגנסן מספרת שהיא מרשה לעצמה לחטוא ולאכול דברים שהיא לא אוכלת בשגרת האימונים כמו לחם לבן או פסטה עם חמאה, אבל מצד שני היא דואגת לשמור על כושר כי בסופו של דבר היא חולמת על מדליה אולימפית גם במשחקי טוקיו 2020. "לפני שש שנים כשהתחלתי להתחרות בטריאתלונים חשבתי שללדת זה משהו שיסיים את הקריירה. אבל אני מסתכלת מסביב ורואה טריאתלטיות שהן כבר אמהות, וזה משהו שמאוד עודד אותי וגרם לי לחשוב שאמהות לא בהכרח צריכה לקטוע את הקריירה".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג