למה אסור לכם לפספס את תחרות ה-RFA?

היא נועזת, חזקה ונוטפת זיעה... את האירוע הזה אסור לכם לפספס, אליפות ישראל בכושר גופני, אפילו אלופת ישראל באיש ברזל, נינה פקרמן משתתפת בה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קרוספיט, אליפות ישראל בכושר גופני, RFA צילום: אריאל שרוסטר

להורדת אפליקציית שוונג החדשה לחצו על חנות היישומים של הנייד שלכם:

APP GOOGLE

זוהי השנה השישית בה מתקיימת תחרות ה-RFA אליפות ישראל בכושר גופני. השנה התחרות מתקיימת בסוף שבוע על מנת לאפשר לכם, הקהל, להגיע וליהנות משואו מדהים. המשתתפים אינם יודעים מה יהיו המקצים עליהם יתחרו כך שאין באפשרותם להתאמן ולהתכונן "אנחנו מתחילים לטפטף את המקצים כשבוע לפני התחרות" מספר לנו עומרי פלד, ממארגני האירוע והבעלים של קרוספיט הרצליה, "אנחנו מביאים ציוד שלא קיים בארץ או מכינים ציוד שאנחנו פיתחנו כדי לאתגר את המשתתפים. אנחנו משתדלים שיהיו כמה שיותר הפתעות ושנוציא אותם כמה שיותר מאזור הנוחות שלהם".

המקצה השני של יומה השני של התחרות:

בתחרויות הללו האלמנטים עליהם מתחרים, ידועים, אבל הדרך היא הפתעה גמורה עבורם "הם משערים שיהיו אלמנטים של הרמת משקולות, סטרונג-מן או התעמלות, אבל הם לא יודעים מה יהיה, כמה חזרות, לאיזה מרחק ובאיזה פורמט".

קרוספיט, אליפות ישראל בכושר גופני, RFA צילום: אריאל שרוסטר

תחרויות הללו האלמנטים עליהם מתחרים, ידועים, אבל הדרך היא הפתעה גמורה עבורם | צילום: אריאל שרוסטר

השנה משתתפים באירוע 120 מתחרים ומתחרות שנבחרו לאחר שעברו תחרויות מקדימות. גם אשת הברזל, נינה פקרמן הצליחה להתברג במוקדמות ותתחרה בתחרות. הם צריכים לעמוד מעבר לאתגר הפיזי, גם באתגר מנטלי שבו הם אינם יודעים מה צפוי להם ואין להם שום יכולת להתאמן או להתכונן לכך "רוב האנשים אינם מבינים שהתחרות הזו היא קודם כל מנטלית ואחר כך פיזית. אם אתה מתאמן נכון, אתה מכסה קשת רחבה של תרגילים ובעצם ברמה היומיומית מנסה להרגיש לא נוח באימונים שלך ולא לזרום עם מה שנוח לך. אם אתה עושה את זה ומקפיד כל הזמן ללמוד ולהתפתח, אתה מגיע לתחרות ושום דבר לא באמת מפתיע אותך".

קרוספיט, אליפות ישראל בכושר גופני, RFA צילום: אריאל שרוסטר

לקהל הצופים ממתינה תחרות עם המון הפתעות | צילום: אריאל שרוסטר

איך יודעים מי ניצח?
"כל מקצה בפני עצמו, אבל לדוגמה בריצת 400 ינצח מי שהשיג את התוצאה הקטנה ביותר, או מי שהצליח לבצע הכי הרבה חזרות של משהו מסוים בזמן ידוע מראש. מי שהצליח להצטיין בקשת הרחבה ביותר של המקצים או להביא את עצמם לידי ביטוי הכי טוב, צברו את הכי הרבה נקודות וניצחו. אתה לא חייב להיות ראשון באף מקצה ולסיים ראשון את ה-RFA".

קרוספיט, אליפות ישראל בכושר גופני, RFA צילום: אריאל שרוסטר

"השנה יותר מכל שנה אני מנסה לאתגר את הספורטאים כמה שאפשר ולא ללכת למובן מאילו" | צילום: אריאל שרוסטר

מה הקהל צפוי לראות?
"השנה יותר מכל שנה אני מנסה לאתגר את הספורטאים כמה שאפשר ולא ללכת למובן מאליו. לתת לכמה שיותר ספורטאים יכולת ביטוי. קל מאוד לגשת לדברים הסקסיים והמגניבים שכולם מכירים, אבל השנה אני מנסה לקחת כל מקצה לכיוון אחר לגמרי".

היום השלישי, המקצה החמישי:

איך אתה מצליח להביא כל שנה את החידושים?
"כל שנה, יומיים אחרי התחרות יש לנו ישיבה ובה אנחנו מעבירים את כל התקלות והדברים שפיספסנו ושצריך לשפר. במשך השנה אני חושב מה אני יכול להביא או לבנות כדי לבחון את הדברים שהיו חסרים לי. אם זה משהו שקיים בשוק, אנחנו מביאים אותו מחו"ל ואם זה לא חיים אנחנו יושבים עם מהנדס שעוזר לנו לבנות אותם, מבחינתי זה החלק הכי כייפי בכל התחרות, ליצור משהו שאף אחד לא נגע בו אף פעם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אייל הגיב:

    שלום למארגני התחרות, מדוע אין מרחקים נורמאלים של ריצה \ חתירה\ שחייה , או לחלופין קלוריות כדי שנוכל לעמוד את הכושר שלכם?
    סקי ארג? זה סוג של בדיחה נכון?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג