ליבנר ומרגליות מנצחים קטע 1 בטור דה ישראל

בתום מרוץ דרמתי וכואב, סיימו היום הרוכבים המשתתפים בטור דה ישראל את הקטע הראשון. צמד הרוכבים הצעיר, ניב ליבנר ורן מרגליות מסיימים ראשונים את המסלול לאחר ספרינט סיום מרשים 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בתום מרוץ דרמתי וכואב, סיימו היום הרוכבים המשתתפים בטור דה ישראל את הקטע הראשון. צמד הרוכבים הצעיר, ניב ליבנר ורן מרגליות מסיימים ראשונים את המסלול לאחר ספרינט סיום מרשים 

מאת:מערכת שוונג


רן מרגליות וניב ליבנר מקבוצת ישראל GO-PRO סיימו ראשונים את הקטע הראשון של מרוץ האופניים הבינלאומי "טור דה ישראל". מרגליות וחליבנר עברו את 148 הקילומטרים בזמן 4:14:56.35 שעות. במרחק שלוש דקות מהם הגיעו צחי בויגן ואנטון מיכאלוב מקבוצת רוכבי ת"א T.A.C.C  שקבעו זמן של 4:17:16.50 דקות.

124 רוכבים זינקו אל הקטע הראשון של הטור ממרגלות הארי השואג בכפר גלעדי. את הטור הזניקו האלוף במילואים יום טוב סמיה, שאף רכב את היום הראשון מחוץ לתחרות והעיתונאי והסופר חנוך מרמרי אשר איחל לרוכבים "שהפדל יהיה עמכם". אחרי גלישה נינוחה עד לקריית שמונה, הורם הדגל הירוק והמרוץ האמיתי החל בעלייה לרמת הגולן בואכה קצרין.

בקצרין ארע תאונה בטור כשאחת הרוכבות התהפכה כשלא הצליחה לעבור פס האטה בכביש. כתוצאה מההתהפכות נפצעה הרוכבת באורח קשה, צוות רפואי של מד"א המלווה את הטור העניק לה סיוע רפואי ולמקום הוזנק מסוק שפינה את הרוכבת לבית החולים רמב"ם בחיפה להמשך טיפול.

פרט לאירוע המצער הזה לא נרשמו אירועים חריגים בטור. האחים דן ורן אלתרמן, המוכרים לכולם מעולם הטריאתלון נטלו את ההולכה בחלקים הראשונים של הטור, אך מהר מאוד נוצרה חבורה של כ-16 רוכבים אשר התנתקה מייתר הרוכבים ופרצה קדימה בקבוצת בריחה. את היתרון הגדול יצרה החבורה במורדות הגולן אל הכנרת.

עד עפולה המשיכה החבורה לפדל יחד אבל בשלושת הקילומטרים האחרונים לפני תום העלייה לנצרת, חלפו מרגליות וליבנר על פני הצמד המוביל של  קבוצת הבריחה בויגן ומיכאל וסיימו את היום הראשון של הטור דה ישראל בניצחון. במקום השלישי בקטגוריית זוגות הגברים הגיעו מתן גדולטר ואביחי גרינברג מקבוצת סגל מומנטום שקבעו זמן של 4:19:27.90 שעות.

בזוגות המעורבים הגיעו ראשונים ירדן אבידני וגיל קיבץ מקבוצת "טים פוקוס" שקבעו זמן של 4:42:00.80 שעות, בקבוצת הגיל  80-99 סיימו במקום הראשון יוסי פוקר וישראל חן מרוכבי ת"א T.A.C.C  שקבעו זמן מצוין של 4:22:42.20 שעות.  בקטגוריית הגיל מעל 100 סיימו במקום הראשון צמד הרוכבים מבלגיה שקבע זמן של 4:30:42.40 שעות.

מחר בבוקר יעמדו מרגליות וחליבנר על קו הזינוק כשהם כבר לובשים את החולצה הצהובה של הטור. הזינוק יהיה מרחבת פארק האופניים העירוני בעפולה. הרוכבים יעברו ברחוב יצחק רבין בעיר, משם לרחוב ההסתדרות, דרך חטיבה תשע, כיכר פז, רחוב הנשיא ויצמן, רחוב ירושלים וימציאה לכביש 60 דרומב. בצומת יזרעאל יפנו הרוכבים שמאלה לכביש 675 מזרח לכיוון צומת נורית ומשם לכביש 667 למעלה הגלבוע ומשם לבקעת הירדן בכביש 90 בואכה ים המלח, הרוכבים יעברו 193 ק"מ כשבדרך הם יחלפו על פני עין גדי ומצדה בואכה עין בוקק.

תמונות / רון שלף



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג