לונה צ'מטאי ניצחה במרוץ 15 ק"מ בולנסיה עם שיא ישראלי חדש

הרצה שמתכוננת לאליפות אירופה באתלטיקה שתתקיים באוגוסט בברלין, ניצחה בספרד עם שיפור של קרוב לשתי דקות לשיא שקבעה מוקדם יותר השנה תוך כדי אליפות העולם בחצי מרתון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לונה צ'מטאי ממשיכה ליהנות מהעונה הטובה ביותר שלה עד היום, ואתמול (שבת) בלילה היא חגגה גם ניצחון במרוץ בינלאומי וגם שיא ישראלי נוסף. צ'מטאי התחרתה הפעם במרוץ כביש ל-15 קילומטרים בולנסיה שנקרא "נוקטורנה ולנסיה".

עוד שיפור משמעותי לשיא כביש שלה. לונה צ'מטאי | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות בנושא 
לונה צ'מטאי ניצחה ושברה שיא ישראלי בגביע אירופה בריצת 10,000 
הופעה מדהימה ללונה צ'מטאי באליפות העולם בחצי מרתון 
צ'מטאי שברה את השיא הישראלי גם ב-3,000 מטר 

צ'מטאי חצתה את קו הסיום בזמן של 47:38 דק' ובכך קיצצה דקה וארבעים ושבע שניות מהשיא הישראלי הקודם שקבעה השנה גם בולנסיה, תוך כדי אליפות העולם בחצי מרתון ושבירת השיא הישראלי במרחק הזה. צ'מטאי הקדימה ב-19 שניות את הקנייתית פאולין קוריקוויאנג שדורגה בעבר במקום החמישי בריצת ה-10,000 מטרים באליפות אפריקה. במקום השלישי סיימה אוולין צ'ירצ'יר הקנייתית בזמן של 48:20 דק'.

צ'מטאי, שתמשיך מספרד למחנה גובה בקניה לקראת אליפות אירופה בקיץ, סיכמה את התחרות ואמרה: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה, זו תחרות שהיתה בתכנית והתכוננתי אליה. התוצאה שלי והדרך אליה מלמדות על תכנון נכון וגם על זה שאני יכולה לשפר את השיא שלי על המסלול. את 10 הקילומטרים האחרונים רצתי בזמן של 31:35 דק'. זה ממש טוב להתחרות נגד יריבות אחרות ולצבור ניסיון. זה יעזור לי באליפות אירופה בברלין בקיץ".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג