לו"ז זינוקים, זמני חלוקת ערכות וכל המידע לקראת מרתון סמסונג ת"א

רוצים לדעת מה שעות חלוקת הערכות, מתי אתם מוזנקים, מהן שעות פתיחת האקספו ועוד? כל מה שרציתם לדעת על מרתון סמסונג ת"א תמצאו כאן בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

החל מהיום ועד יום רביעי (21-24.2.16) יתקיים בכיכר רבין האקספו השנתי לקראת מרתון סמסונג ת"א. במסגרת הימים הללו ניתן יהיה לאסוף את ערכות ההשתתפות לכל אחד מהמקצים במרוץ וליהנות מהמתחמים, מפעילויות וחוויות ייחודיות מעולם הספורט, הבריאות והאקטיב לייף סטייל וביניהם חנות הקונספט הייחודית של אדידס.

לוח הזמנים של כל הזינוקים במרתון סמסונג ת"א:

לוז זינוקים

 

הודעת המארגנים לגבי מזג האוויר ביום המרתון: "לכל הפונים בענייני לו"ז ההזנקות. מטה המרתון עוקב אחר תחזיות מזג האוויר, אנו ממתינים לתחזיות מזג אוויר יותר מדויקות שיתקבלו בימים שלישי ורביעי מהשירות המטאורולוגי. לאחר קבלתן, נפעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות וצוות הרפואה ונעדכן את הרצים בהקדם האפשרי. אנחנו במלוא תשומת הלב על הנושא, אין צורך להמשיך ולפנות בעניין זה".

שעות הפעילות של האקספו לאיסוף ערכת המשתתף:

  • ביום א', 21.2, בין השעות 12:00-21:00
  • בימים ב'-ד', 22-24.2 בין השעות 10:00-21:00
    בימים אלו, כל מתחמי האקספו פתוחים, כולל חלוקת ערכות הרצים. לקבלת הערכה, חובה להציג תעודת זהות, דרכון או רישיון נהיגה בלבד.
  • שימו לב: לא תתקיים חלוקת ערכות ביום המרוץ.

הרצאות מאמנים ואנשי מקצוע: כחלק מהחוויה התרבותית יוקם במקום מתחם הרצאות של מאמנים, תזונאים ואנשי מקצוע מובילים בתחום הריצה. המתחם יעבוד מדי יום בין השעות 17:00-20:00 כאשר בכל שעה עגולה מרצה  מוביל אחר וביניהם: מישאל דגן, רן שילון, דניאל קרן, ד"ר איתי זיו ועוד יתנו הרצאות מגוונות בנושאים שונים.

73427.5

 

אירועי המרתון כוללים 6 מסלולים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ,  מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים- ומקצה מיני מרתון ילדים (420 מטר ו-1 ק"מ). נקודת הזינוק והסיום תמוקם בשדרות רוקח מול גני התערוכה.

שירות שיתופי נסיעות ביום המרתון: אפליקציה ייחודית המלווה את הרצים מעכשיו ועד יום האירוע להסעות מאורגנות מכל רחבי הארץ ישירות אל קו הזינוק. ההרשמה להסעות באמצעות אפליקציית KPM ACTIVE, אפליקציית המרתון הרשמית, שם ניתן גם לשתף נסיעות, להצטרף לנסיעה קיימת, להזמין מוניות, לארגן נתיב הגעה בתחבורה ציבורית, לקבל מידע ועדכונים חיים ועוד ועוד. בנוסף ניתן לראות מי מגיע למקצים השונים, מה הדרך הכי נוחה, באילו חניונים עוד יש מקום בזמן אמת, מה מצב התנועה ואילו הטבות מחכות לרצים ביום המרתון – להורדת האפליקציה היכנסו לכאן.

אלבום התמונות האישי שלכם בשוונג-תג יזרמו לפייסבוק: על המסלול יחכו לכם הצלמים שלנו, על מנת שתוכלו לקבל את התמונות ישר לעמוד הפייסבוק שלכם. אם אתם כבר יודעים את מספר החזה שלכם, היכנסו לעומד השוונג תג ועקבו אחר ההוראות והתמונות שלכם יזרמו ישירות אליכם – לעמוד השוונג-תג של האירוע – היכנסו לכאן.

73427.3

הוראות יצירת שוונג-תג

  • סיום אירועי המרתון מתוכנן לשעה 13:00.
  • במקרה של דחיית המרתון בשל תנאי מזג אוויר קיצוניים המסכנים את בריאות הרצים, התאריך החלופי נקבע ל-4 במארס.
  • זמני גג במסלולים (Cut-off) – קווי הגמר של המרוצים השונים ייסגרו במועדים אלו:
    מרתון 6 שע' אחרי הזינוק
    חצי מרתון 2:45 שע' מהזינוק האחרון.
    10 ק"מ 1:45 מהזינוק האחרון
    5 ק"מ 50 דק' מהזינוק 2 מקצים נפרדים
    רצים המתנהלים בקצב איטי יותר מהממוצע של מגבלת הזמן, יאלצו להפסיק את ריצתם (בדגש על מרוץ המרתון).
    הנהלת התחרות אינה אחראית על רצי המרתון שימשיכו בקצב איטי ממגבלת הזמן, בשעה ששירותי המסלול לאורכו, כבר לא יפעלו. לאלו תינתן הזדמנות לעלות על הרכב המאסף, אחרת המשך ריצתם הינו באחריותם הבלעדית.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • זהבה פרץ הגיב:

    איך יודעים אם אני בזינוק הראשון או השני בחצי מרתון?

  • מיכל הרוש הגיב:

    שלום,
    איך אני יודעת מתי הזינוק שלי ל10ק"מ?כלומר באיזה שעה?

    1. runner-up הגיב:

      כשתלכי לאסוף את הערכה, תדעי עפ"י צבע מספר החזה שלך באיזה מקצה את.

  • רץ חצי מרתון הגיב:

    מישהו יכול להסביר לי את ההגיון שהמקצה של חצי מרתון הוא אחרי זה של ה 10 ק'"מ

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג