לדווש 24 שעות ללא הפסקה

האם אדם מסוגל לדווש 24 שעות ללא הפסקה ולהישאר בחיים לספר על זה? מחר יתקיים "הניסוי" הזה, בזמן שרוכב האופניים חנוך רדליך ידווש על טריינר ויבדוק את קצה גבול היכולת שלו. למה הוא עושה את זה? התשובה בכתבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טריינרים בVIEW
טריינרים בVIEW

מחר (שלישי) ב-7:00 בבוקר עומד רוכב האופניים חנוך רדליך, לעלות על אוכף האופניים ולדווש במשך 24 שעות רצופות ללא הפסקה.

טריינרים בVIEW

אימון נהדר לתחום האולטרה אנדורנס | צילום: אילן קולטון

האתגר הזה הולך להביא אותו כנראה למקומות עמוקים וחדשים בנפש, שלא לדבר על ההשלכות הפיזיולוגיות של המאמץ. רדליך עומד לדווש כאמור 24 שעות על טריינר מקצועי וחדשני, ב-VIEW, מרכז טריינרים ורכיבה חדש שנפתח בקניון ארנה בהרצליה.

חנוך, "מדוע אתה עושה את זה?".

"הפעם זה התחיל בהתערבות קטנה. לאחר שהקפתי את מתחם 'ראש ציפור' (1.9 ק"מ) במשך 24 שעות בחודש יוני, נפגשתי עם חברי הטוב, מר דרור פקץ', שאמר בהלצה, 'הדבר הבא לאידיוט כמוך, זה 24 שעות על טריינר…'. זחוח מעצמי, מיד לאחר השלמת המשימה בראש ציפור, אמרתי לו, 'מה הבעיה? הכל בראש'. הוא טען שלא אצליח, ואני חשבתי לעצמי שמדובר במשחק ילדים. האמת, כנראה, כמו תמיד, נמצאת איפשהו באמצע. ואכן, כשמתקרב האתגר, אני שואל את עצמי מדוע נכנסתי לעסק הזה, ולמה שאעשה זאת לעצמי. התשובות שעולות מולי מיד לאחר סימן השאלה הן פשוטות עד מאד: כי אני רוצה, כי אני חושב שאני יכול, כי אני אוהב לבחון את הקצוות של הכאב, של הסבל, של ההיבט הפיזי ושל ההיבט הנפשי".

הוא טוען, בנוסף, כי זהו, אימון נהדר לתחום בו הוא מתמחה, "אולטרה אנדורנס". היכולת להמשיך גם כשהגוף דורש הפסקה. היכולת לדחוף גם כשכל קצוות ההיגיון קוראים לו להפסיק. בשביל להגיע לרגעים האלו הוא צריך למצוא אתגרים חדשים. ולכן הוא כאן, רוקח מזימות ומגשים חלומות.

"וגם אתגר זה יחלוף, בהצלחה חלקית או מלאה, ויקום לו אתגר חדש, כמו: חרמון-אילת-חרמון בשטח, HLC, טור דיווייד ועוד ועוד. הרי בשביל מה נולדנו לעולם הזה? להעביר את היום, השבוע, השנה? לא. נולדנו לדחוף את עצמנו למקומות שלא הכרנו, תוך הנאה (וסבל) מהעשייה. זו התפיסה שלי, ועל פיה אני חי. אני מזמין את קוראי שוונג לבוא ולעודד אותי, אבל יותר חשוב מזה, אתם מוזמנים להעז ולהציב לעצמכם יעדים ומטרות, ולחתור ככל האפשר להגשימם".


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג