לאצן דונלד סנפורד שייצג את ישראל בתחרויות בעולם, לא אישרו את בקשתו להארכת הדרכון

לספורטאי השנה של שוונג, דונלד סנפורד בן ה-28, לא אישרו את חידוש הדרכון, למרות הישגיו הלאומיים וייצוגו את מדינת ישראל באליפות אירופה בה זכה במדליית ארד ב-400 מ'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דונלד סנפורד 2014
דונלד סנפורד 2014

לספורטאי השנה של שוונג, דונלד סנפורד בן ה-28, לא אישרו את חידוש הדרכון, למרות הישגיו הלאומיים וייצוגו את מדינת ישראל באליפות אירופה בה זכה במדליית ארד ב-400 מ'.

דונלד סנפורד 2014

לא מאושר. דונלד סנפורד | צילום: ניר עמוס

ההודעה שנמסרה על ידי משרד הפנים בחדרה, שם הוגשה הבקשה היתה כי שהייתו של סנפורד בישראל אינה קבועה וזאת למרות שהגיש מכתב פנייה של איגוד האתלטיקה, בה נכתב שחור על גבי מה מטרתה של הנסיעה וכי מדובר ביציאה למחנה אימונים או תחרות. תגובת משרד הפנים לאור ההתפתחויות היא כי "אין סירוב עקרוני, הוא צריך לעבור תהליך".

בערב סוכות התראיין סנפורד לשוונג ובה אמר כי התחזק בקטע המנטלי, "מה שהשתפר אצלי זה הפוקוס על החוסן המנטלי. אני כיום בטוח יותר בעצמי. לא התמקדתי רק באימון הפיזי אלא באימון המחשבות שלי. אמרתי לעצמי שאני טוב ושאני יכול להיות טוב יותר. הכל בראש, ואם אתה לא תאמין בעצמך, אתה לא תשיג את מטרתך".

הראיון המלא – כאן


 

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג