לאחר "השוד" המדומה, השחיין ריאן לוכטה איבד את החוזה שלו עם ספידו

יצרנית בגדי הים הודיעה שמעשי הונדליזם של השחיין האמריקאי הבכיר במשחקים של ריו, נוגדים את הערכים של החברה וניצלה סעיף בחוזה שאפשר לה להתנתק ממנו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ריאן לוכטה ירצה ככל הנראה לשכוח את המשחקים האולימפיים ריו 2016, שפגעו בקריירה שלו הרבה יותר ממה שהם תרמו לה. לוכטה אמנם היה חלק מהרביעייה שזכתה במדליית הזהב במשחה השליחים ארבע פעמים 200 חתירה, אבל יזכרו לו בעיקר את מה שהוא עשה אחרי שתמו תחרויות השחייה.

78931.3

מריו 2016 לא יזכרו לו את הביצועים בבריכה אלא מחוצה לה. ריאן לוכטה | צילום: Chan-Fan

כזכור, לוכטה דיווח שנשדד בתחנת דלק בריו, כשלמעשה בפועל הוא וחבריו ביצעו מעשי ונדליזם במקום. חברת "ספידו" שהיא הספונסרית העיקרית של לוכטה הודיעה שהיא מתנערת מהחוזה שיש לה עם לוכטה והיא ניצלה למעשה סעיף שמאפשר לה לעשות את זה בעקבות התנהגות בלתי הולמת. בחברה הסבירו שההתנהגות של לוכטה מנוגדת לערכים שלהם והוסיפו ש-50 אלף דולר מתוך כספי החוזה של לוכטה יהפכו לתרומה עבור ילדים בברזיל.

לפי ההערכות, לוכטה הרוויח לאורך הקריירה סכום של 15 מיליון דולר מספידו, בתקופה שבה זכה בשש מדליות זהב אולימפיות כשהשתתף ארבע פעמים במשחקים האולימפיים. חשוב לציין שהחוזה של לוכטה עם ספידו בכל מקרה היה אמור להסתיים השנה. בנוסף, השחיין שהוא גם כוכב ריאלטי בארצות הברית הפסיד חוזה עם חברת "ראלף לורן" שגייסה אותו לקמפיין בשנה האולימפית, ובנוסף איבד עוד חוזה עם חברת "סינרון-קנדלה" המתמחה בהסרת שיער.

ראוי לציין שלוכטה הוא לא כוכב השחייה הראשון שמאבד ספונסרים כתוצאה מהתנהגות בלתי הולמת ומי שהקדים אותו היה כמובן מייקל פלפס שצולם כשהוא מעשן סמים קלים בבאנג. עם זאת, נראה שהציבור האמריקאי רואה יותר בחומרה את מעשיו של לוכטה משום שאף אחד לא מצפה מספורטאי מעוטר בן 32, לבצע ונדליזם במדינה אחרת ועוד במהלך המשחקים האולימפיים.

kineret_banner_468x60


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג