כפיר מן ופגי קליידון ניצחו במרתון המדברי

רצים מ-22 מדינות השתתפו במרוץ האתגרי שהתקיים בפעם השנייה במתכונת של מרתון באילת. מן הקדים בקצת יותר מדקה את אורי גור ארי, האורחת מגרמניה ניצחה בין הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המרתון המדברי באילת התקיים ביום שישי בפעם השנייה במתכונת של מרתון מלא ובפעם הרביעית כאירוע ריצה, שמיועד עבור חובבי הריצה במדבר ובטבע. רצים מ-22 מדינות הגיעו למרוץ המיוחד הזה, ונהנו בעיקר ממזג אוויר נעים וטיפוסי לחודש נובמבר בעיר הדרומית בארץ.

המרתון המדברי 2015

מרתון מסוג אחר. המרתון המדברי 2015 | צילום: סי מדיה

עוד כתבות בנושא

המדריך למרתון הראשון שלכם: טיפים, כלים וכללים
האלף בית של ריצת המרתון 
באיזה מרתון כדאי לכם לבחור בארץ? 

256 רצים חצו את קו הסיום במקצה המרתון (42.2 קילומטרים) כשבצמרת התנהל קרב מעניין בין כפיר מן לבין האולטרה מרתוניסט אורי גור ארי, שמתכונן לתחרות הווסטרן סטייטס בקליפורניה ביוני. בסופו של דבר מן היה מהיר בקצת יותר מדקה וחצה את קו הסיום בזמן של 3:05:25 שעות, וצריך להזכיר שמדובר במסלול שטח מאתגר עם חולות טובעניים ולא מעט עליות. גור ארי סיים שני בזמן של 3:06:41 שעות ונמרוד אלדר שלישי בזמן של 3:13:46 שעות.

מבין הנשים ניצחה אחת האורחות מחו"ל, פגי קליידון הגרמניה, שחצתה את קו הסיום בזמן של 3:36:48 שעות. אחריה הגיעה שנייה וראשונה בין הישראליות, סו רוזנפלד, שגם ניצחה במקצה ה-70 קילומטרים לנשים במרוץ "מים לים הארץ המובטחת" האחרון. רוזנפלד קבעה זמן של 3:44:15 שעות כשבמקום השלישי סיימה רחל לוגסי (3:55:19 שעות).

314 רצים סיימו את מקצה חצי המרתון שבו ניצח שגב אפלבאום בזמן של 1:29:31 שעה והקדים כמעט בחמש דקות את יוסי יוחאי (1:34:28) כשבן שוורץ סיים שלישי (1:35:24). בין הנשים ניצחה ההולנדית קלסינה ינסן עם 1:40:27 שעה לפני בת ארצה הנדריקה אוסטרהוף (1:45:43) כששלישית וראשונה בין הישראליות סיימה דורון גולדפרב בזמן של 1:46:07 שעה.

כפיר מן מנצח במרתון המדברי 2015

חצה ראשון את קו הסיום. כפיר מן | צילום: סי מדיה

סאמר חאסקיה ניצח במקצה ה-10 קילומטרים לגברים בזמן של 35:36 דקות כאשר בין הנשים ניצחה אשת הברזל המקומית, אנטונינה רזניקוב, שקבעה 41:22 דקות וגם סיימה במקום החמישי הכללי. רזניקוב התחרתה באוקטובר באיירונמן הוואי והיא מתכוננת לישראמן גרמין ב-29 בינואר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אלכס הגיב:

    כל הכבוד למנצחים ולמשתתפים.

  • Sue Rosenfeld הגיב:

    A beautiful course, excellent organization and support, many thanks to all who contributed!
    Credit for my running goes to Coach Anthony Waller for his guidance not only in training but also in pacing,

  • אפריים הגיב:

    כבוד ליוחנן מור!!!
    מקום שלישי בקבוצת הגיל!!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג