כל סיפור מנצח – כל ספורטאי מנצח

אנחנו שמחים להשיק את ערוץ "סיפורי הניצחון", בו אנשים בעלי סיפורים מנצחים יספרו מה הוביל אותם להגשים את החלום הספורטיבי שלהם, כיצד עשו זאת ומה ההשראה שהיתה להם? לכל השאלות הללו תמצאו תשובות שונות ומגוונות באוסף הסיפורים שקראנו לו בפשטות - סיפורי הניצחון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סיפורי ניצחון

שוונג בשיתוף ג'ילט שמחים להשיק את ערוץ "סיפורי ניצחון", בו נציג אנשים עם סיפורים מעוררי השראה שיספרו מה הוביל אותם להגשים את חלומם. אם תחשבו על זה תראו שלכל מנצח יש סיפור חיים שהוביל אותו ליעד ולמטרה אליה כיוון. זה נכון לגבי נושאים רבים ושונים, אך בעיקר נכון לכל אותם אלו שהגשימו את חלומם לשינוי, חלום שעד לפני מספר שנים היה נראה להם שאינו יכול להתקיים. אנשים שמהווים פעמים רבות מקור להשראה עבור הסובבים אותם ופעמים רבות עבור אנשים אחרים, שכאשר הם נחשפים לאותו סיפור חיים אישי של אותו אדם, הם עצמם חווים שינויי בתוכם ואף מניעים עצמם לעשייה.

כניסה לפרויקט "סיפורי ניצחון"

רצי מרתון, מרתון להמונים צילום: Still ePsiLoN

כל אחד מנצח כשהוא מציב לעצמו מטרה | צילום: Still ePsiLoN

סיפורי ניצחון יכולים להיות קטנים ואישיים כמו הפסקת עישון, השתתפות בתחרויות ריצה, שחייה או טריאתלון ועד ניצחון על פציעה קשה, אובדן והשתקמות, וכל זאת בזכות הספורט. מה עוד יכול להצביע על ניצחונות קטנים ומעוררי השראה? ירידה משמעותית במשקל או התמודדות עם מחלה קשה וכל זאת תוך כדי כבישת יעדים ספורטיבים.

עוד סיפורי ניצחון
הסיפור של יפתח פשחור "אני עושה את זה כי אני נהנה מזה"
הסיפור של אביב כפיף "מרוץ המאה מייל הראשון שלי"

מאחורי כל סיפור, קטן כגדול, ישנו אדם שעבורו מדובר בעולם ומלואו, ולפעמים מדובר אף בהצלת חיים של ממש דרך הספורט. במדור זה נראיין את אותם אנשים בעלי אותם סיפורים מנצחים ונשאל מה הוביל אותם להגשים את אותו חלום, לעבור מעל אותו מכשול ולנצח את הקשיים. כיצד עשו זאת, מה ההשראה שהיתה להם? לכל השאלות הללו תמצאו תשובות שונות ומגוונות באוסף הסיפורים שקראנו לו בפשטות – סיפורי ניצחון.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג