כיצד המשחות מהדור החדש עוזרות לרצים וספורטאים?

פציעות ספורט יכולות להוריד אתכם ממסלול האימונים לתקופות ארוכות, זו הסיבה שהרפואה מציעה לקהל הספורטאים חידושים מסוגים שונים ובהם גם משחות חדשות שעוזרות לטפל בדלקות אך אינן גורמות לתופעות לוואי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אם יש דבר שיכול להשבית אתכם מפעילות גופנית זו פציעה. למרות שחודשים רבים התאמנתם והשקעתם, פתאום, שבוע לפני התחרות הכאב מרים את הראש ומשבית אתכם מכל פעילות. קיימים סוגים רבים של פציעות ספורט, החל מפציעות טראומה דוגמת פריקת כתף, נקע בקרסול או קרע של רצועה צולבת בברך וישנן פציעות הנגרמות משימוש יתר דוגמת שברי מאמץ ושחיקת סחוסים. שניהם יכולים לכאוב ולהשבית מפעילות גופנית לזמן ממושך.

5 פציעות ריצה ודרכי מניעתן

תופעת הכאב מעידה בדרך כלל על פגיעה ברקמות הגוף | צילום: thinkstock

תופעת הכאב מעידה בדרך כלל על פגיעה ברקמות הגוף והיווצרות של תגובה דלקתית כנגד. הדלקת הינה מצב בו מערכת החיסון שלנו מתגייסת לעזרתנו בעקבות הנזק שנגרם. הפציעה כשלעצמה מובילה להפרשת מתווכי דלקת שונים – ציטוקינים. בשלב זה כאשר האיבר הפגוע כואב, נפוח ואדום, תמצאו את עצמכם פונים לרופא לקבלת ייעוץ רפואי ואולי אפילו תרופה נוגדת דלקת שאינה סטרואידית, או בקיצור: NSAIDS.

מה זה בכלל NSAIDS?

מדובר בתרופות לטיפול בדלקת שאינן סטרואידים, במשפחה זו אתם בטח מכירים את האספירין, נורופן, אדוויל, וולטרן ארקוקסיה וכדומה. הבעיה מתחילה כאשר נוטלים תרופות מסוג זה לתקופות ארוכות. בשנים האחרונות מזהיר ה FDA -מפני תופעות שונות היכולות להיגרם בעקבות שימוש ממושך בתרופות מסוג זה. חלק מהבעיות כוללות: הגברת הסיכון להתקפי לב ושבץ באופן משמעותי; חשש לנזק בכבד; מעלות את הסיכון להיווצרות של פקקת ורידים; עלולות להעלות את לחץ הדם; עלולות לגרום לגירוי של רירית הקיבה והפרעות בעיכול; עלולות לגרום לכיבים בקיבה ואפילו לדימום מהקיבה.

זו הסיבה מדוע אין ליטול תרופות אלו לתקופה העולה על 10 ימים ברציפות. בגלל סכנות אלו, פותחו בשנים האחרונות תכשירים מהדור חדש.

המשחות מהדור החדש מתאימות במיוחד לכל אלו העוסקים בספורט וסובלים מכאבים במפרקים | צילום: thinkstock

כיצד עובדות משחות הדור החדש?

משחה מהדור החדש תתאים במיוחד לכל אלו העוסקים בספורט וסובלים מכאבים במפרקים או כאבים בשרירי השלד המשחות מסייעות גם בהפחתת הכאב וגם בשיקום המפרק, בכך תזכו להקלה מהירה יחסית ויכולת לחזור לפעילות מהר ככל האפשר. לעומת משחות ממשפחת ה- NSAIDS  אשר מטפלות רק בכאב.

קרם סטילאר (Cetilar) בעל נוסחה חדשנית מוגנת פטנט המבוססת על 7.5% חומצות שומן אסטריות שייך לדור החדש של המשחות. זהו מוצר חדש בישראל בעל פעילות כפולה  אשר גם מסייעת להפחתת הכאב וגם משפרת את כושר התנועה. קרם סטילאר הינו לסיוע והקלה במחלות מפרקים, לשיפור תפקוד המפרקים וכושר התנועה ומסייע להפחתת כאבים.

במחקר קליני נמצא, כי קיים שיפור בתסמינים ובתפקוד אצל אנשים שסבלו מדלקת בגידים. במקרים של דלקת בגיד אכילס, נצפה שיפור כבר אחרי ארבעה טיפולים. בניגוד למשחות ממשפחת NSAIDS.

קרם סטילאר בטוח לשימוש וללא תופעות לוואי, אינו מגביל בחשיפה לשמש, ללא הגבלת משך טיפול ואינו ממשפחת ה-NSAIDS.



בשיתוף חברת אלטמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אני הגיב:

    איך משיגים??? דוגמאות ספציפיות למשחות מ׳הדור החדש׳??

  • אורן הגיב:

    מדובר בפרסומת במסווה של כתבה מקצועית.

  • הוא הגיב:

    חלש ומטעה – לא מדובר כלל בתרופה אלא בחומר הנמכר כתוסף ולא נבדק כלל באופן מדעי בניגוד לנטען בכתבה. היה פשוט וענייני הרבה יותר אם הייתם מעלים זאת ככתבה פרסומית.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג