יש הסכם: הנכים ישתתפו במרתון טבריה 2011

אחרי דיון בהשתתפות הוועדה המארגנת של מרתון טבריה, נציגי ספורט הנכים ומנהל הספורט, סוכם כי רוכבי אופני היד ישתתפו במרתון טבריה באותו מסלול של המרתון, אך באופן שלא יסכן את הרצים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אחרי דיון בהשתתפות הוועדה המארגנת של מרתון טבריה, נציגי
ספורט הנכים ומנהל הספורט, סוכם כי רוכבי אופני היד ישתתפו במרתון טבריה
באותו מסלול של המרתון, אך באופן שלא יסכן את הרצים

מאת:מערכת שוונג


בישיבה שהתקיימה ביום חמישי, בהשתתפותם של אנשי איגוד האתלטיקה שלמה בן גל (יו"ר), ז'ק כהן (מזכ"ל) ודוד סעידי (מנהל מרתון) עם נציגי הספורטאים הנכים ח"כ משה מוץ מטלון (לשעבר יו"ר ארגון בית הלוחם), ד"ר רון בולוטין (מנכ"ל התאחדות ספורט הנכים), נתי גרוברג (אלוף ישראל במרתון אופני יד) וגיא סלומון (נציג עמותת אתגרים), וסגן ראש מנהל הספורט דודו מלכה, הגיעו הצדדים להבנות והסכמות בדבר השתתפותם של רוכבי אופני היד במרתון טבריה ה-34 שיתקיים ב-6.1.2011.


הצדדים החליטו שרוכבי אופני היד יוזנקו כחצי שעה לאחר הזינוק של המרתון הראשי. המסלול עליו ירכבו יהיה מסלול המרתון, אולם הם ידוושו בו בצורה שונה מהשנים הקודמות על מנת לא לסכן את הרצים. רוכבי אופני היד יצאו בסיבוב ראשון לרכיבה של 5 ק"מ דרומה, שם יסתובבו ויחזרו לאזור נקודת הסיום. לאחר מכן יסתובבו שוב דרומה ל-8 ק"מ ויסיימו בנקודת הסיום הכללית של המשתתפים – מסלול כולל של 26 ק"מ. כעת נבדקת האופציה להאריך את הסיבוב השני דרומה ל-10 ק"מ, ובכך לאפשר לרוכבי אופני היד להשלים מסלול של 30 ק"מ, אולם הדבר תלוי הן באישור משטרת ישראל והן בכך שלא יהיה מצב שאחרוני רוכבי אופני היד וראשוני הרצים שכבר יהיו במחצית השנייה לריצת המרתון, יהיו יחדיו על המסלול לקראת הסיום.

שלמה בן-גל, יו"ר איגוד האתלטיקה ציין בסיפוק את הסיכום: "אני מקווה שמקצה אופני היד יתפתח ויגיעו אליו בעתיד, בנוסף לרוכבים מהארץ, גם רוכבים מחו"ל שישתתפו יחדיו באירוע גדול זה".

נתי גרוברג, אלוף ישראל במרתון אופני יד: "אני שמח מצד אחד שהגענו להסכם ומשתתף מרתון טבריה שהוא בעיניי מהטובים בעולם. לא רצינו לפגוע בכל הרצים שהתכוננו כל כך הרבה זמן למרתון הזה, וזה חייב אותנו לסוג של פשרה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג