ישרוטל – בשביל הספורט

כשם שחברת מלונות ישרוטל פיתחה באילת את תחום התרבות ( פסטיבל מוסיקה קאמרית, "פסטיבל פאזה מורגנה" עם להקת מחול בת שבע ועידן רייכל, סוף שבוע עם התיאטרון הקאמרי של תל אביב, פסטיבל סרטים וכדומה), כך ישרוטל  גם מתמקדת בתחום הספורט. הנהלת החברה קיבלה החלטה אסטרטגית, להפוך את אילת למוקד של אירועי ספורט בינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר. מדובר בהשקעה של יותר מ- 750 אלף ש"ח בשנה 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כשם שחברת מלונות ישרוטל פיתחה באילת את תחום התרבות ( פסטיבל מוסיקה קאמרית, "פסטיבל פאזה מורגנה" עם להקת מחול בת שבע ועידן רייכל, סוף שבוע עם התיאטרון הקאמרי של תל אביב, פסטיבל סרטים וכדומה), כך ישרוטל  גם מתמקדת בתחום הספורט. הנהלת החברה קיבלה החלטה אסטרטגית, להפוך את אילת למוקד של אירועי ספורט בינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר. מדובר בהשקעה של יותר מ- 750 אלף ש"ח בשנה
 

מאת:מערכת שוונג

מתברר כי רשת ישרוטל תומכת בספורט כבר משנות השמונים. "זקני" ענף הטריאתלון, עוד בטח זוכרים את ערב הפסטה המפורסם והראשון מסוגו, אשר על פי ליאור שוך, מנכ"ל אשכול מלונות ישרוטל (ספורט קלאב ולגונה) נערך במלון המלך שלמה ומאוחר יותר הועתק אל מלון ספורט – ספינת הדגל הספורטיבית של הרשת. ערב הפסטה ההיסטורי, סימן את שילובה של רשת המלונות עם "הבום" הספורטיבי הגואה שעמד לשטוף את המדינה בשנים שיבואו. 

עיר של אליפויות

אך מאז אותם שנים טרומיות בענפי הספורט האירוביים הישראלים, רשת ישרוטל והעומדים בראשה היו מעורבים בהפקתם והבאתם של אירועי ספורט רבים אל העיר אילת וסביבותיה. רק לאחרונה, התקיימה אליפות אירופה בשחייה במים פתוחים, אשר כדי לקיימה, הנהלת רשת המלונות נתנה ידה בסיוע כספי למימון האירוע. והנה, ביום שישי הקרוב, תיפתח לה אליפות נוספת: זוהי אליפות אירופה בטריאתלון לגילאי עד 23 אשר גם הפעם, לרשת המלונות חלק בלתי מבוטל בקיומה ואירוחה.


ישרוטל – לקחה חלק בקיומה של אליפות אירופה במים פתוחים (צילום:שוונג)

איתן לבנשטיין, אחראי תחום התקשורת ויחסי הציבור ברשת, מספר: "רק לא מזמן, השתתף נציגה של רשת ישרוטל בישיבת הנהלת איגוד הטריאתלון האירופי שהתקיימה באירלנד, שם נקבע כי אילת תהיה העיר המארחת של האליפות".לדבריו, "הרשת התחייבה בעבר לסייע במימון העלויות הכרוכות בהפקת האליפות באילת. כל זאת, כדי שהנהלת איגוד הטריאתלון האירופאי תוכל לקבל החלטה חיובית לגבי אילת כעיר המארחת".
 
נראה, כי הרשת מחויבת ופועלת למען ענפי הספורט האירוביים במלוא המרץ. גם תחרות ישראמן – סמסונג אשר תתקיים בינואר 2012, הייתה ותמשיך להיות, כפי שנמסר מהרשת – "בחסות ובסיוע ישרוטל". לדברי לבנשטיין, ישרוטל גם תומכת בספורטאים ומזה כמה שנים מסייעת לטריאתלט העילית הישראלי – רון דרמון.
 
אך מלבד טריאתלון ושחייה, רשת המלונות נרתמה בשנה שעברה לסייע בהפקת גביע הפדרציה בטניס שהתקיים בעיר הדרומית . "לפני כשנה, כשאיגוד הטניס העולמי בחר בעיר אילת כמארחת של גביע הפדרציה 2011 באילת, במסגרת הבית האירופאי – אפריקני, רשת ישרוטל אירחה את נציגי איגודי הטניס הבינלאומיים אשר הגיעו לבדוק את תנאי המשחק והאירוח וכמו כן לקחה על עצמה את המימון של שיפוץ מגרשי הטניס", מתגאה לבנשטיין. "התחייבנו גם לסייע במימון התחרות הבינלאומית החשובה. כרגע מתוכנן כי גם ב- 2012 מפגש גביע הפדרציה יתקיים באילת, ונראה כי נוכל פעם נוספת לצפות באלופות העולם בטניס כאן אצלנו".

 ישראמן 2012 – ממשיכים בשיתוף הפעולה עם ישרוטל (צילום: שוונג)

תיירות ספורט

ליאור שוך, מנכ"ל המלונות ספורט קלאב ולגונה מספר, כי העניין של הרשת בספורט נובע "מהערכים עליהם מושתתת הרשת". לטענתו,"זה עניין של תרומה ומעורבות בפעילויות חברתיות". אך הוא אינו מכחיש כלל את המניע הכלכלי המובהק שבעניין, ומודה, כי תמיכת הרשת בספורט טמונה בעובדה כי "זו דרך מצוינת למשוך את התיירים לאילת".

"אין ספק כי העיסוק של הרשת בספורט עוזר לנו למלא את החדרים וזו השקעה שבהחלט מחזירה את עצמה. אך זה לא תורם רק לנו. זה מביא תעסוקה רבה לבני העיר שמפעילים את השירותים הנלווים וזה מחזק את הכלכלה".
 
פועל יוצא של ההתעסקות המסיבית של רשת המלונות בספורט, הוא כי עובדיה הבכירים התמכרו גם הם לתופעה. שוך יודע לספר לנו על מספר עמיתים שלו שכבר התמכרו לספורט, ביניהם: עמית בהט, מנכ"ל מלון רויאלביץ' שעוסק בטריאתלון, "ומתחרה בכל התחרויות". שלומי טחן, סמנכ"ל ישרוטל שמתאמן קבוע ולדבריו של שוך אף סיים בהצלחה את מרתון ת"א, וליאור אביב, מנכ"ל הרשת שעוסק ברכיבה על אופניים להנאתו. אך לעומתם, שוך עצמו, אשר נמצא ברשת כבר משנת 1986, ומכהן כמנכ"לו הטרי של מלון ספורט עדיין לא התמכר, למרות שהוא מתוודה,"אני חושב כי יבוא יום ואדבק", כשהוא מכוון יותר לענף השחייה. "אני 4 חודשים במלון ספורט. זה המלון שבו נדבקים (בספורט)".
 
שוך מצהיר כי ישרוטל אינה מתכוונת להוריד את "רגלה מהדוושה" הספורטיבית, ומתכננת להשקיע בשיפוץ מלון הדגל הספורטיבי – מלון ספורט "כדי להנעים את השהות של האורחים", לדבריו."בכוונתנו לשפץ את חדר האוכל, הלובי וגם את השטח הציבורי שמסביב. אנחנו גם מתכוונים לתלות פוסטר חדש של בחזית של קבוצת אליצור רמלה (כדורסל נשים). אנחנו מאמינים בגישה כי כל מה שאתה משקיע אתה מקבל בחזרה". 


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג