ישראמן – אליפות ישראל בשלשות

ביום שישי, 20.01.12, באור ראשון, תוזנק למי הים האדום תחרות "ישראמן" למרחקים: איש ברזל מלא וחצי איש ברזל. יהיה זה אירוע רב משתתפים, אלו אשר יתנסו עם האתגר בפעם הראשונה לצד הותיקים והטובים שבאנשי הברזל הישראלים. לראשונה, במסגרת הישראמן, יוזנקו מקצי שליחים אשר יהוו את אליפויות ישראל במרוץ שליחים למרחקי איש הברזל וחצי איש הברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שישי, 20.01.12, באור ראשון, תוזנק למי הים האדום תחרות "ישראמן" למרחקים: איש ברזל מלא וחצי איש ברזל. יהיה זה אירוע רב משתתפים, אלו אשר יתנסו עם האתגר בפעם הראשונה לצד הותיקים והטובים שבאנשי הברזל הישראלים. לראשונה, במסגרת הישראמן, יוזנקו מקצי שליחים אשר יהוו את אליפויות ישראל במרוץ שליחים למרחקי איש הברזל וחצי איש הברזל

מאת:מערכת שוונג


20 שבועות לפני נותרו לזינוק. מאות הטריאתלטים, המתכוננים לישראמן 2012, כבר בעיצומם של האימונים ורק מחכים לשבירת חום אוגוסט הלח. תמיד אמרנו כי "הדרך היא החשובה" ואנחנו יודעים עד כמה כולם ממתינים בקוצר רוח לתחילת ספטמבר שאז תהיה הסיבה המושלמת להתחיל להתאמן ברצינות ומסביב לשעון. כבר עכשיו, כל המתחרים מתכוננים בשיא הרצינות לתחרות הישראמן אשר זכתה להיות מדורגת בין 10 תחרויות "איש הברזל" הטובות ביותר בעולם (על פי הטריאתלט מגזין).

ועכשיו תהיה לעוד כמה מאות מתחרים סיבה להתחיל בהכנות לישראמן 2012 –
השנה הוחלט לשים דגש רב על תחרות השלשות. מטרת מארגני ישראמן היא שכל מי שדם ספורטאי זורם בעורקיו… ירצה לרדת לאילת כדי להשתתף בחגיגת הישראמן. שחיינים "רגילים", חזקים וחזקים יותר, יחברו לרוכבי אופניים רגילים, חזקים ומטפסים במיוחד, שיחברו לרצים מצטיינים של יומיום, חזקים ומרתוניסטים כבדים – כדי ליצור שלשות אשר יתחרו בניהם לשני מרחקים באליפות ישראל בשלשות: חצי איש ברזל ואיש ברזל.

אתר שוונג והנהלת הישראמן יעשו מאמץ לסייע לספורטאים לחבור האחד לשני ולשלישי כדי ליצור שלשה. כל אשר תצטרכו לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם – בטופס מציאת שותפים לשלשות לכאן. השמות של המתחרים יפורסמו בעמוד "מציאת שותפים לשלשות" באתר הישראמן. מכאן תצטרכו ליצור קשר האחד עם השני והשלישי ולהרכיב לכם את הצוות לפי המרחק והמקצועות בהם תרצו להשתתף בישראמן.

על תוותרו על השתתפות בחגיגת הישראמן 2012 שחייה במים הצלולים והשקטים של המפרץ חוויה ייחודית במינה משלבת טבע מקסים עם פעילות גופנית חזקה!



רכיבה על אופני כביש בנופים המהממים של אילת אתגר של תחרות, טיפוס ורוחות אשר כבר נכנסו להיסטוריה של המרוץ. מי שהיה בישראמן 2009 לא רק שלא ישכח זאת לעולם אלא לעד יהיה בין גיבורי המהדורה.


הריצה  המתחילה בירידה יפיפייה תוך כדי שנגלה הנוף המדהים של מפרץ אילת עם המים הכחולים של הים האדום והלגונות השקטות, העיר אילת וההרים בצבעי האדום המדברי הכל כך ייחודי.


רפי פרחי, המנהל הספורטיבי של הישראמן, מספר מה עשתה הנהלת הישראמן למשתתפי ישראמן 2012:
1. הורדנו מחירים ברשת ישרוטל, לשבוע הישראמן, לרמה נמוכה מזאת של צימר בגליל!
2. הקמנו כמה קטגוריות בשלשות אליפות ישראל!
א. גיל מצטבר של כל חברי השלשה יחד
ב. תחרות שלשות משפחתית (העיקר שתהיה קרבה מוכחת)
ג. שלשות מעורבות נשים – גברים
3. לבחירתכם, שלשות לישראמן המלא או לחצי ישראמן.

מה נשאר?, רק להרשם !!!
ההרשמה: באתר ישראמן WWW.ISRAMAN.CO.IL  או טלפונית ב"שוונג" – 03-6092116      
באתר ישראמן WWW.ISRAMAN.CO.IL תמצאו את כל הפרטים וכן את מחירי הלינה המוזלים ברשת "ישרוטל" בשבוע של ה – 20.01.12.

קישורים: ישראמן, טריאתלון, איש ברזל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג