ישראל נותרה בדרג ב' בסיום אליפות אירופה לאומות באתלטיקה

תום יעקובוב ניצח במשולשת, לונה צ'מטאי סיימה שנייה ב-5,000 והאתלטים הישראלים הצליחו לשרוד בדרג השלישי מבין ארבעה באליפות היבשתית לנבחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה לאומות באתלטיקה קלה הסתיימה הערב (ראשון) כשבתחרות דרג ב' (הדרג השלישי מבין ארבעה) שהתקיימה באצטדיון הדר יוסף, סיימה נבחרת ישראל במקום השמיני מבין 12 נבחרות והבטיחה את הישארותה בדרג. הנבחרות שסיימו במקומות 10-12 ירדו לדרג ג', ושלוש הראשונות עלו לדרג א'.

המטרה היתה לצבור מספיק נקודות כדי לא להידרדר יותר מדי בדירוג | צילום: טיבור יגר

אחרי שישראל סיימה את יום התחרויות הראשון בשבת במקום השישי, המטרה היתה לצבור מספיק נקודות כדי לא להידרדר יותר מדי בדירוג. הנבחרת עשתה זאת בעיקר בזכות התעלות של מספר אתלטים ובראשם בערב הזה היה קופץ המשולשת תום יעקובוב שסיים במקום הראשון עם קפיצה של 16.38 מטרים שהעניקה לנבחרת 12 נקודות.

לונה צ'מטאי סיימה במקום השני בריצת ה-5,000 לנשים בזמן של 16:19.90 דק', כמעט שתי שניות אחרי כריסטינה פאפ ההונגריה, והעניקה לנבחרת 11 נקודות. בריצת ה-200 לגברים, אמרי פרסיאדו ניצח במקצה שלו וסיים במקום השלישי הכללי עם שיא אישי של 21.09 שניות כדי להעניק לנבחרת 10 נקודות. עוד רץ שהשיג ניקוד משמעותי היה נועם נאמן שסיים רביעי ב-3,000 מכשולים בזמן של 8:55.60 דקות.

בסופם של יומיים בהדר יוסף סיימה הנבחרת הישראלית עם 243 נקודות שדירגו אותה שמינית מבין 12 נבחרות כשהיא מקדימה את אוסטריה ואת היורדות לדרג ג': סרביה, איסלנד ומולדובה. הנבחרת שניצחה בתחרות בפער משמעותי היתה הונגריה עם 372.5 נקודות, שהקדימה את סלובקיה וליטא שגם הן עלו לדרג א'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג