ישראלי ראשון הבטיח את מקומו באיירונמן קונה 2019

הטריאתלט צור לב סיים במקום השמיני בקטגוריית הגיל 35-39 באליפות דרום אמריקה בארגנטינה. זה הספיק לו בשביל הסלוט המכובד לאליפות העולם בהוואי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צור לב טריאתלט ואיש ברזל
צור לב טריאתלט ואיש ברזל

קצת יותר מחודש אחרי שהסתיימו חגיגות ה-40 של האיירונמן באליפות העולם בקונה שבהוואי, אנשי הברזל חזרו למרדפים אחרי הסלוטים לאליפות העולם הבאה ובתחילת השבוע התקיימה התחרות הראשונה שבה אפשר היה לזכות בסלוט – אליפות דרום אמריקה שהתקיימה במאר דל פלטה שבארגנטינה.

עכשיו אפשר להתאמן בשקט להוואי. צור לב | צילום: באדיבות צור לב

עוד כתבות בנושא 
זיו שילון שנפצע קשה בעזה והשתקם סיים את איירונמן אריזונה
יפני בן 85 סיים את אליפות העולם בהוואי
מה עשו הישראלים באיירונמן קונה האחרון?

צור לב, חבר הנבחרת הייצוגית של ZONE 3, הפך בתחרות זו לישראלי הראשון שהשיג סלוט לאיירונמן קונה 2019. לב סיים שמיני בקטגוריית הגיל 35-39 וזכה בכרטיס המכובד שיאפשר לו להתחרות בהוואי בעוד 10 חודשים.

בגלל טמפרטורת מים קרה, מארגני המרוץ החליטו לשנות את מסלול השחייה שגם קוצר באופן משמעותי. זמן הסיום של צור לב היה 8:56:59 שעות, כשאת קטע הרכיבה ל-180 קילומטרים הוא סיים ב-5:06:01 שע' ואת ריצת המרתון בזמן של 3:16:08 שע'.

מיכאל וויס האוסטרי ניצח בתחרות בזמן של 7:30:23 שע', אבל צריך להזכיר כאמור שמסלול השחייה היה קצר ביותר מחצי המרחק. המנצחת בין הנשים היתה שרה קרואלי האוסטרלית בזמן של 8:20:17 שע'.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג