ישי, רונן וחיימי – אלופי ישראל 2007 באופני הרים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס קפלן

צילומים: רונן גיטרמן – אדרנלין


רותם ישי בהופעה מדהימה מוכיח שוב כי בקטיגוריה שלו אין לו מתחרים בארץ כאשר הוא מנצח בפער עצום של 8 דקות וקובע אליפות ישראל שישית ברציפות . בקרב הנשים ענבר רונן באליפות רביעית ברציפות , בנוער ניצח שלומי חיימי בהופעה מצויינת .

אליפות ישראל באופני הרים, בחסות נביעות, התקיימה בשבת בפארק אוסטרליה שבמשגב. בארגון של איגוד האופניים ומ.א. משגב. מאות רוכבי אופניים התחרו על תאר אלוף ישראל בקטיגוריות השונות מקטקטים ועד המאסטרס במבוגרים וכל זאת במסלול ברמה אולמיפית החוצה את יער שגב .



אלוף ישראל רותם ישי, פתח פער אדיר כבר בהתחלה

האליפות היתה המשך ישיר לאחת מעונות הרכיבה המרתקות ביותר שהתקיימה בישראל . כאשר מרוצי העילית לנוער ובוגרים משכו את מירב תשומת הלב בעיקר לאחר ההשגים המעולים של הרוכבים בתחרויות בחו"ל , עניין מיוחד עורר אלוף ישראל לנוער- שלומי חיימי שזו לו ההופעה הראשונה בארץ לאחר ההישג המדהים באליפות העולם בסקוטלנד בקיץ (מקום 7) . קטיגוריית העילית הפגישה את שיאן האליפויות הישראלית רותם ישי המחזיק בתואר 5 שנים ברציפות (קאדטים ,נוער ואח"כ עילית) שהגיע לאחר סבב תחרויות מצויין בארה"ב יחד עם הרוכב הבינלאומי דרור פקץ' שגם הוא עבר עונת תחרויות מצויינת בחו"ל ורוכבים נוספים הנמצאים בכושר מצויין .

מירוץ העילית התקיים לאורך חמש הקפות של 5 ק"מ במסלול טכני וקשה. רותם ישי פתח את התחרות בקצב מדהים והוביל כבר מהדקה הראשונה , הוא הגדיל את הפער ובסיום ההקפה הראשונה עמד הפער על 5 דקות לטובתו משאר רוכבי העילית , חיימי בנוער פתח מצויין גם כן ויצר הובלה של 4 דקות על שאר המתחרים . הפער האדיר של רותם לא השאיר סיכוי לשאר המתחרים שנאלצו להתמודד על המקום השני . בנוסף המהירות הרבה בה רכב ישי גרמה לכך שרוכבים רבים הורדו מהמירוץ שכן לא עמדו בקריטריונים לסיים אותו. בסיום מנצח רותם אחרי הופעה מרשימה ביותר בתוצאה של 2:04:56 כאשר המקום שני מסיים בזמן של 2:12:52 (עודד דנון – CCC ). חיימי סיים ראשון בנוער בתוצאה של 1:41:02 (4 הקפות) כאשר אחריו דולק עידן שפרא ומסיים שתיים וחצי דקות אחריו בתוצאה של 1:43:32 . בקרב הנשים הוכיחה שוב אלופת ישראל ענבר רונן כי אין לה מתחרות כרגע וניצחה בהפרש של 5 דקות 1:33:00 (3 הקפות) את קרן אקשטיין מTACC שסיימה בזמן של 1:38:42.



אלופי ישראל 2007, ישי, דנון ודניאל

אלוף ישראל בשש השנים האחרונות רותם ישי המחזיק בהישג נהדר ושליטה בענף אמר בסיום התחרות "אני מתרגש , למרות כל התחרויות בחו"ל אליפות ישראל זה הדבר האמיתי , היו לי פרפרים בבטן לפני וחששות . השנה עברתי מועדון (לספיידר) ושינויים נוספים , התחריתי בארה"ב אבל מבחינתי זה התאר החשוב ביותר . חששתי לפני התחרות משלושה מתחרים בעיקר מדרור פקץ' יורי לוינזון וחנוך רדליך ולכן החלטתי לברוח כבר מהרגע הראשון ולא לחכות לאח"כ וכך נוצר הפער הגדול . היה לי חשוב להגיע ראשון מבין כל הרוכבים ואני שמח שעשיתי זאת . אני רוצה להודות לקבוצה שלי – ספיידר לרשת חנויות סלאלאום ואופני קונה שמסייעים לי כל השנה "

בקטיגוריית הנשים הוכיחה שוב ענבר רונן( 34 מקבוצת City Cycling Club) כי טרם קמה לה יורשת , כאשר היא שומרת על התאר וזוכה בנקודות דרוג חשובות לקראת המאבק על הכרטיס האולימפי. לענבר זו האליפות הרביעית ברציפות כאלופת ישראל באופני הרים , ענבר המנסה להתמודד על מקום באולימפיאדה בייגין הקרובה אמרה בסיום " זו סוף עונה , שבה היו לי תחרויות לא קלות, עבדתי קשה כל השנה ועדיין התאר מרגש כל פעם מחדש. אני רוצה להודות לחברים בקיבוץ משמר העמק, לקהל לטראק ורודי פרוג'קט על שדוחפים אותי . אני צריכה עוד מאמץ שלי להגיע לאולימפיאדה , אני מקווה ומאמינה שזה עדיין אפשרי.



ענבר רונן – הוכיחה כי אין לה מתחרות

חיימי שזו לו התחרות הראשונה בארץ אחרי המקום השביעי באליפות העולם ציין בסיום "
התחושה טובה, אחרי האליפות העולם היתה ירידת מתח ומוטיבציה נמוכה, הגעתי במטרה לנצח בנוער והשגתי אותה – זו סיומת נהדרת לעונה ארוכה ואני עכשיו מחכה לפגרה" – בשנה הבאה יתחרה שלומי בעולם בקטיגוריית גילאי 18-23 ובארץ בעילית בוגרים .



שלומי חיימי – אלוף הנוער, מסכם עונה מדהימה

"תוצאות האליפות מספר המשתתפים וכמות הקהל הרב , יחד עם איכות המסלולים מוכיחים כי תוצאות הבינלאומיות הטובות של הרוכבים הישראלים הם המשך ישיר להתקדמות הענף בארץ , הארגון ורמת התחרויות אינן נופלות מתחרויות מקבילות בחו"ל " אמר יו"ר איגוד ד"ר יוני ירום בסיום התחרות .


תוצאות האליפות :

עילית גברים
1. רותם ישי – ספיידר – 2:04:56
2. עודד דנון – CCC 2:12:52
3. אליעד דניאל – CCC 1:16:17

נשים עילית
1. ענבר רונן – City Cycling Club 1:33:00
2. קרן אקשטיין – TACC 1:38:42
3. עידת שוב – CCC 1:51:25

נוער עילית
1. שלומי חיימי SWISSPOWER – 1:41:02
2. עידן שפירא- CCC 1:43:32
3. שגיא פיינשטיין – CCC 1:50:05

אלופים נוספים :
נוער עילית בנות : דניאל ברבי – איילות
אקספרט בנים 17-18 עדי זיידי – TACC
אקספרט קדטיות 15-16 נגה כורם – טים משגב

אקספרט קדטים 15-16 אמוץ נהוראי – CCC
אקספרט בוגרים 19-29 יואב מאור Triple G
אקספרט מאסטרס א' בנים – נמרוד כהן – עז הרים
אקספרט מסטרס ב' בנים – יורם-רימ נויבורן – עצמאי
אקספרט מאסטרס ג' בנים – דורון דוידוביץ – VC חולון
ספורט גברים 19-29 – אלכס יוסוב- טים משגב
ספורט מאסטרס א' גברים עופר לוי – מסטרס חיפה
ספורט מאסטרס א' נשים – ענבר שי – מומנטום
ספורט מאסטרס ב' גברים – אוריאל ארבל – מסטרס חיפה
ספורט מאסטרס ב' נשים – עינב לוטם – עצמאית
ספורט מאסטרס ג' גברים – יצחק גליקמן – עצמאי
ספורט מאסטרס ד' גברים – אלכסנדר קרבונה CCC
ספורט נוער בנות – תום הירשברג – רוזן מינץ
ספורט נוער בנים – רם זעירא – Triple G
ספורט קאדטים 15-16 – גל גורן – טים משגב
ספורט קאדטיות 15-16 – בר שקד- מצמן דיסקונט
אפרוחיות 11-12 – עדי לוי – מומנטום
אפרוחים 11-12 – עמית קריספל – מסטרס חיפה
קטקטיות 9-10 מאיה ויסמן – מסטרס חיפה
קטקטים 9-10 עינב שפירא- CCC
ילדות 13-14 מורן תל-פז -CCC
ילדים 13-14 אלעד כהן – מסטרס חיפה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג