ירושלים נערכת למרתון ב- 2011

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת הכריז בעבר על קיום מרתון בעיר הבירה. בחצי מרתון ירושלים, בו מתכוון ברקת להשתתף, יפורסמו הפרטים המדוייקים לקראת מרתון ירושלים, "קיימת חשיבות רבה שבבירתה של ישראל יתקיים מרוץ מרתון בינלאומי כמקובל בערי בירה רבות בעולם."
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת הכריז בעבר על קיום מרתון בעיר הבירה. בחצי מרתון ירושלים, בו מתכוון ברקת להשתתף, יפורסמו הפרטים המדוייקים לקראת מרתון ירושלים, "קיימת חשיבות רבה שבבירתה של ישראל יתקיים מרוץ מרתון בינלאומי כמקובל בערי בירה רבות בעולם."

מאת:יריב זרביב


גידול במספר הרצים בארץ מביא את הערים הגדולות בישראל לארגן ריצת מרתון בעירם. בטבריה המרתון הפך למסורת של שנים, בתל אביב המרתון חוזר למסורת משלו, ובירושלים קבעו מסלול ותאריך נוח לשנת 2011 שיפורסמו בקרוב. אורי מנחם, מנהל רשות הספורט בעיריית ירושלים כבר עם התוכניות ביד, אך את הפרטים המדוייקים הוא שומר לחצי מרתון ירושלים שיתקיים בחודש הבא. 

מרתון ירושלים – היכן הדברים עומדים, האם יש כבר תאריך?
אכן העיר ירושלים נערכת לקיומו של מרוץ מרתון מלא בשנת 2011. כבר לקראת מרוץ חצי המרתון הנוכחי שיתקיים בחודש הבא, מתכוונת העירייה לפרסם פרטים מדויקים על מרוץ המרתון המלא. קביעת מועד המרוץ מתבצעת בימים אלו מול איגוד האתלטיקה ומשטרת ירושלים. מסלולו המלא של מרוץ המרתון נקבע והוא יעבור דרך אתריה המרכזיים של ירושלים תוך שמירה על מתווה מתון ככל הניתן.

האם לדעתך יש מקום לשלושה מרתונים גדולים בישראל?
קהילת הרצים המקומית המשתתפת במרוץ המרתון המלא הינה גדולה ועל כן מארגני המרוצים מעבים את האירוע במרוצים נוספים אליהם מגיעים אלפי רצים. עיריית ירושלים עומדת בקשר עם מארגני המרוצים האחרים למטרות תיאום על מנת לאפשר לרצים להיערך בהתאם ולהשתתף במרוצים השונים. יש לציין כי מרתון ירושלים הבינלאומי פונה גם לאוכלוסיה גדולה של רצים מחו"ל, שאינם נוהגים להגיע למרתון טבריה ולמרתון ת"א. מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה שבבירתה של ישראל יתקיים מרוץ מרתון בינלאומי כמקובל בערי בירה רבות בעולם.

חצי מרתון ירושלים זהו אירוע עם מסורת, האם המרתון עלול להפריע לחצי?
עיריית ירושלים מעוניינת להמשיך במסורת של מרוץ חצי מרתון. לכן נבדקת האפשרות לשלב במסגרת מרוץ המרתון המלא גם מרוץ לחצי מרתון וכן מקצה נוסף למרחק של 10 ק"מ.

מרתון תל אביב נדחה לחודש מאי, עניין שיצר אכזבה אצל הרצים מה דעתך בעניין?
אנו לא מכירים מקרוב את השיקולים שהביאו לדחייתו של המרוץ בת"א. כקולגות אנו מאחלים למארגני מרוץ מרתון ת"א שיתגברו על הקשיים ויפיקו מרוץ מוצלח כפי שעשו לאורך השנים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג