יער המגינים – אימוני כביש באמצע השבוע

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ניר גפן

הכשרת מסלול האספלט ביער המגינים שליד כרמי יוסף הושלמה בחודש אפריל האחרון ומע"צ וקק"ל , (המוציאים לפועל) אינם חדלים לפעול וממשיכים להציב תמרורים (דרך חד סטרית) ולצבוע פסים צהובים לאורך השוליים. המסלול נועד לתת מענה לצורך במסלול אימונים ייעודי ובטיחותי לרוכבי אמצע השבוע, מסלול שנחיצותו הובהרה לצערנו פעם נוספת בשבועות האחרונים.

לאלה שטרם הכירו את מסלול יער המגינים, סה"כ נסללו כ- 7.5 ק"מ של כביש אספלט ברוחב מזערי של 4 מ' עם הרחבה בפניות חדות. המסלול כולל שתי לולאות סגורות (לופים): החיצונית הגדולה באורך של 4.7 ק"מ והפנימית הקטנה באורך של 3.2 ק"מ. מסלול הכביש מצטרף למסלולי השטח הרבים הקיימים ביער המגינים: סינגלים בדרגות קושי שונות, מסלולי אקסטרים, דרכי רכב ועוד.


הכניסה ליער המגינים נמצאת על כביש 44 כ- 400 מ' דרומית לכניסה לישוב כרמי יוסף.






מסלולים באורך 7.5 ק"מף נקיים לגמרי (כמעט) ממכוניות




מניסיונם של הרוכבים שהתחילו להתאמן ביער – מדובר במסלול איכותי ושקט לגמרי המאפשר אימון יעיל ובניית כושר, ללא פחד מגלגלי ופגושי המכוניות. עם קצת זהירות ניתן בקלות להימנע ממפגש נדיר אך לא רצוי עם רכב מקרי הנוסע נגד כיוון ההקפה או מהחלקה על חצץ בסיבוב מהיר. שתי העליות המובנות בהקפה הארוכה משתלבות היטב באימון גם למתקשים, לאחר מספר פעמים של הסתגלות. העלייה התלולה בהקפה הקצרה, אתגרית ומחזקת.

נכון להיום נערכות ביער רכיבות אימון פתוחות בכל יום ב' ויום ד' בין השעות 06:30 ל- 08:30. ניתן בקלות להוסיף גם את יום ו' בבוקר ואת יום ג' ויום ו' אחה"צ (התחלה ב- 17:00), כך שכל אחד ואחת מאתנו יוכל להתאים את שעות האימון הנוחות לו.

לנוחות הרוכבים עומד בית הקפה המוכר בתחנת הדלק של צומת נחשון, אליו יצטרף בקרוב מרכז אופניים (חנות, מקלחות וכו') המתוכנן להיפתח בתחנת הדלק של צומת לטרון.

הצטרפות מספר גדול של רוכבים לאימונים הנ"ל תאפשר אימון חדש, איכותי ובטוח, ותאפשר המשך פיתוח מסלול הכביש, השילוט והתמרורים. היענות גדולה של ציבור הרוכבים תביא בעקבותיה השקעות נוספות והארכה משמעותית של המסלול בתוך היער ואולי גם מחוצה לו.

בהכשרת המסלול הושקעו כספים, מאמצים והרבה כוונות טובות. נשאר לכולם רק להגיע, להשתמש בתשתית שכבר הוקמה עבורנו, וליהנות מכל רגע של רכיבה ולזכור ששימוש במתקנים מסוג זה, יגביר את תמיכת הרשויות ביצירת מקומות רכיבה נוספים באזורים אחרים בארץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג