מתיחת ה-1 באפריל || יוסיאן בולט: "גיליתי שאני יהודי. אייצג את ישראל במשחקים האולימפיים ביפן בשנת 2020"

תדהמה בעולם האתלטיקה לאחר שהאיש המהיר בעולם, יוסיאן בולט, הכריז כי בעקבות בדיקות די.אנ.איי שעשה, גילה כי מוצאו הוא יהודי ויתכן שהוא שייך לחצי שבט המנשה האבוד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היתכן שבעיות האתלטיקה של ישראל עומדות להסתיים? סערה התחוללה אמש לאחר שהאיש המהיר בעולם , יוסיאן בולט, 30, הודיע כי בעקבות בדיקות די.אנ.איי שעשה, גילה כי מוצאו הוא יהודי ויתכן שהוא שייך לחצי שבט המנשה האבוד. את הבדיקות עשה, כך סיפר במסיבת עיתונאים שכינס אמש בקינגסטון בירת ג'מייקה, משום שסבתו אליישה בולט, נהגה לספר למשפחה שהם צאצאים של עם עתיק, אבל המשפחה חשבה שמדובר בשבט ג'מייקני. כעת החליטו כל בני המשפחה לגשת ולבדוק זאת אחת ולתמיד ומסתבר שהגנום היהודי נמצא בדמם. "סבתי נהגה לומר לי שמשפחתנו מעורבת, אך אף פעם לא הבנתי למה הכוונה. לאחרונה בעיון ביומני עבר של משפחתי גילינו שסבתי היתה בעצם יהודייה שהגיעה לג'מייקה בזמן מלחמת העולם השנייה. משפחתנו בתדהמה ואנחנו מנסים לברר מה זה אומר להיות יהודים – שמענו שיש דבר כזה שנקרא 'ברית מילה', אני מקווה שלא נצטרך לעבור את זה".

"הגנום היהודי" של יוסיאן בולט בבדיקות הדי.אנ.איי שחשף אמש

כשנשאל האם הוא יגיע לישראל בזמן הקרוב, השיב כי כעת זהו רצונו ורצונם של כל בני המשפחה. "מאוד חשוב לנו להתחבר לשורשים היהודיים שלנו ויותר מכל יהיה לי לכבוד לייצג את ישראל באליפות העולם שתתקיים השנה בלונדון. אם לא אספיק עד אז לסדר את העניינים הביורוקרטיים אפעל לכך שאייצג את ישראל במשחקים האולימפיים של ב-2020 ביפן".

צ פ ו | היהודי המהיר בעולם מרסק את השיא ב-100 מ'

בולט הוא מגדולי הספורטאים בכל הזמנים והוא האתלט היחיד בהיסטוריה שזכה שלוש פעמים באליפות העולם בשלוש מדליות זהב ל-100 ול-200 מטר ובריצת שליחים 4×100 מטר – בברלין 2009, מוסקבה 2013 ובייג'ינג 2015. בנוסף לארסנל האליפויות הוא מחזיק גם בשמונה מדליות זהב אולימפיות, מה שהופך אותו למדורג במקום השלישי במספר מדליות הזהב האולימפיות שצבר מבין כל הספורטאים במשחקים האולימפיים בכל הזמנים ובמקום הראשון מבין הספורטאים של ג'מייקה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ישעיהו הנביא הגיב:

    תדהמה בעולם האתלטיקה – הראשון לאפריל הגיע.

  • עוזי הגיב:

    אחד באפריל , נחמד

  • ארז הגיב:

    מה זה בדיחת 1 באפריל

  • נ. הגיב:

    מה שיותר משעשע שזה בקטגוריה של 'ריצה מתחילים'

    1. אורית הגיב:

      ומה רצית שהם יפתחו קטגוריה ל-1 באפריל??? חוץ מזה אני רואה שהמתיחה נמצאת גם ב"ריצה-מתקדמים"

    2. דבי ב הגיב:

      צודק! גדול!

  • ספורטאי הגיב:

    ע"פ ההתפתחות האבולוציונית זה לא מתאים ליהודים! כך שאם הייתם שואלים אותי הייתי עונה שזה
    לא יכול להיות, מה שכן בני ישראל צעדו במדבר 40 שנה נשים זקנים וטף.
    הייתי מצפה מאימון של 40 שנה שייצאו לנו אצנים אולימפיים למרחקים ארוכים
    מקומות 1,2,3
    לעומת זאת מי שבאמת הצליחו יפה בעם ישראל זה הקנטרנים והתחמנים

    1. חובב הגיב:

      והמרירים…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג