יאן פרודנו עם ניצחון ושיא מסלול חדש בחצי איירונמן אושנסייד

אלוף העולם לשעבר מגרמניה חזר לעצמו אחרי שאיבד את התואר בקונה וניצח את ליונל סאנדרס בחצי המרחק בארצות הברית. אן האג הגרמניה גברה על שרה טרו והולי לורנס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו טריאתלט ושיאן העולם באיש ברזל
יאן פרודנו טריאתלט ושיאן העולם באיש ברזל

אחרי שאיבד את תואר אלוף העולם באיירונמן קונה 2017, יאן פרודנו הגרמני פתח מצוין את עונת 2018 כשניצח בחצי איירונמן אושנסייד בקליפורניה. לפני שנה פרודנו לא סיים את המסלול הזה בגלל פנצ'ר, והפעם לא רק שהוא ניצח, הוא גם שבר את שיא המסלול.

רוצה להתחרות נגד המהירים ביותר. יאן פרודנו | צילום: moko1998

פרודנו היה המהיר ביותר גם בשחייה, גם ברכיבה וגם בריצה וחצה את קו הסיום בזמן של 3:45:05 שעות, כשהוא מקדים ב-3:51 דקות את ליונל סאנדרס הקנדי, מי שניצח באושנסייד בשנה שעברה וזכה במקום השני באיירונמן קונה באוקטובר האחרון. שלישי מבין הגברים סיים טים ריד האוסטרלי בזמן של 3:53:08 שעות.

"כבר אחרי קונה החלטתי שאחזור להתחרות כאן", אמר בסיום פרודנו והוסיף: "ידעתי שגם ליונל סאנדרס יגיע לכאן, ואני מתכוון להגיע גם לאיירונמן פרנקפורט כי אני יודע שפטריק לאנגה (אלוף העולם) יהיה שם. אני רוצה להתחרות נגד כל הפייבוריטים מקונה ולהעמיד את עצמי תחת לחץ. 

במרוץ לנשים, אן האג הגרמניה סיימה את השחייה כ-2:30 דקות אחרי שרה טרו האמריקאית והולי לורנס הבריטית, אבל קיצצה 1:15 דקה בתום הרכיבה ובריצת חצי המרתון היא כבר היתה גדולה על כולן בדרך לניצחון בזמן של 4:12:03 שעות. לורנס סיימה שנייה (4:16:26 שע') וטרו שלישית (4:21:53 שע'). "היה לי ממש קר במים, וברכיבה בקושי הצלחתי להפשיר. הרגשתי שאני מתחממת רק בריצה", סיכמה האג.

פודיום גברים

1. יאן פרודנו, גרמניה, 3:45:05 שע'

2. ליאונל סאנדרס, קנדה, 3:48:56 שע'

3. טים ריד, אוסטרליה, 3:53:08 שע'

פודיום נשים

1. אן האג, גרמניה, 4:12:03 שע'

2. הולי לורנס, בריטניה, 4:16:26 שע'

3. שרה טרו, ארה"ב, 4:21:53 שע'




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג