טריאתלון || צעד חשוב לרון דרמון בדרך לריו 2016

הטריאתלט הישראלי הבכיר סיים במקום השביעי בתחרות הראשונה שלו השנה בסבב גביע העולם, ואסף נקודות חשובות בדירוג האולימפי. הפעם, הוא אפילו רץ לצדו של מריו מולה הספרדי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עדכון 14.3.2016: לאחר שהיום עודכן ה-ITU Point List להלן התוצאות הסופיות
התחרות במולולובה העניקה לדרמון 338.25 נקודות דירוג ב-ITU שהקפיצו אותו מהמקום ה-58 למקום ה-53.
יחד עם זאת, הדירוג המעניין באמת הוא 313.2 נקודות דירוג אולימפי שהקפיצו אותו מהמקום ה-79 למקום ה-71.


הטריאתלט הישראלי הבכיר, רון דרמון, עשה אתמול (שבת) צעד חשוב בדרך להיות הטריאתלט הישראלי הראשון שיתחרה במשחקים האולימפיים. דרמון השיג נקודות יקרות בתחרות למרחק ספרינט במולולבה שבאוסטרליה, שם סיים במקום השביעי בתוצאה של 53:25 דק'. מדובר בתחרות במסגרת סבב גביע העולם, וזה אומר שדרמון הצליח לצבור בה מעל ל-300 נקודות יקרות, שקידמו אותו משמעותית בדירוג האולימפי לריו 2016. הדירוג המעודכן עוד לא פורסם, גם כשזה יקרה דרמון עדיין לא אמור להיות במיקום ששווה משחקים אולימפיים. מצד שני, הוא מתכונן לשלוש תחרויות נוספות: אחת בניו זילנד, אחת באוסטרליה ואחת בסין, ואם ישיג שם רמה דומה, כנראה שזה יסלול את דרכו למשחקים האולימפיים.

דרמון זינק לתחרות במולולבה יחד עם כמה שמות גדולים בטריאתלון העולמי, כמו הספרדים מריו מולה ו-ויסנטה הרננדז. את השחייה הוא סיים בזמן של 7:58 דק' יחד עם הדבוקה המובילה, וברכיבה הוא השיג את הזמן השני בטיבו, מה שהביא אותו לקטע הריצה ממש לצדו של המנצח מולה, שלפני שבוע ניצח בטריאתלון אבו דאבי ומוביל בינתיים את הדירוג העולמי השנתי. זה גרם לדרמון להיות אגרסיבי בהקפה הראשונה, ובהמשך הוא האט קצת את הקצב המטורף. בסופו של דבר דרמון סיים את הריצה ל-5 קילומטרים בזמן של 15:13 דק' וזמנו הכללי היה כאמור 53:25 דק', איטי ב-30 שניות בדיוק מזמנו של המנצח מריו מולה. דרמון סיים במקום השביעי הכללי, הרוויח את הנקודות הכל כך חשובות בדירוג וגם פרס כספי של 1,500 דולר.

ב-3 באפריל יתחרה דרמון בתחרות במסגרת גביע העולם בניו פליימות' שבניו זילנד, ושבוע לאחר מכן בתחרות במסגרת סבב אליפות העולם בגולד קואסט שבאוסטרליה. התחרות האחרונה שבה הוא ינסה לצבור נקודות בדירוג האולימפי תתקיים בצ'ינגדאו שבסין כאשר ב-15 במאי יקבעו הטריאתלטים שישתתפו במשחקי ריו 2016 לפי הדירוג העולמי.

עדכון 14.3.2016: לאחר שהיום עודכן ה-ITU Point List להלן התוצאות הסופיות
התחרות במולולובה העניקה לדרמון 338.25 נקודות דירוג ב-ITU שהקפיצו אותו מהמקום ה-58 למקום ה-53.
יחד עם זאת, הדירוג המעניין באמת הוא 313.2 נקודות דירוג אולימפי שהקפיצו אותו מהמקום ה-79 למקום ה-71.

רון דרמוןצילום עמוד הבית: באדיבות רון דרמון מטריאתלון הונג קונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ספיטפייר הגיב:

    כרגע המתחרה הקרוב ביותר של רון על הכרטיס הוע אנדראס שילינג מדנמרק שסיים רק שני מקומות אחרי רון במולולובה. הוא עדיין מקדים את רון משמעותית בניקוד העולמי.

    1. רני הגיב:

      שאלה לא מקצועית כנראה
      המרחק אותו הם עוברים הוא לא אולימפי אלא ספרינט כלומר 750 שחיה 20 אופניים ו 5 ריצה?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג