טריאתלון נהר הגנגס

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יוחאי האס



בין חורשות מוריקות ואקליפטוסים מלבלבים שוכבים להם עדרי אופניים במכלאה , 220 זוגות מחכים ברוח הקיצית והחמה לרוכבים הקשוחים והבלתי מתפשרים שיבואו ויגאלו אותם וישחררו אותם לכבישי הגליל העליון. מחזה זה נגלה אתמול לעיני.
רוני – cow boy – מלכא מזניק, כורז, מכוון לפי הסדר את השועטים קדימה.
שוק מחנה יהודה נראה איזור שקט ומבודד לעומת שטח ההחלפה לאורך כל התחרות.

אלון – אני אנהל אני אוביל – הירש מתדרך ומוציא את המיקצים בתזמון לשחיה במעלה הזרם החזק במיוחד, שחיה לאחור לא היתה מראה חריג ביום שישי.
הפילים שבאו לגמוע בשלווה ממימי הנהר השתוללו מצחוק כשראו את המתחרים נאבקים בזרם הנהר, אך כשראו את כמויות האבק האדירות שהם מצליחים לייצר בדרכם החוצה, פתאום נשתתקו ביראת כבוד (ויש כבוד).

במקצה האולימפי היו כנראה מתחרים שהתחרטו באמצע ורצו לעשות ספרינט עוד בשלב השחיה, אחרת אי אפשר להסביר את ה"קיצורים".
"הם פשוט הסתוו טוב" התמוגגו מאושר צבי המים שצפו בצד בטריאטלתים המקצרים.


זינוק בנהר הירדן

שלב האופניים – רוח שרבית חמה מקדמת את פנינו ושורפת את כל שערות אפי. רכיבה 10 צפון ו10 דרום כאשר עופר – לא לוקח שבויים – ורד משאיר את כולם מאחור. לאט לאט מקבלות צמד המילים "ספורט –אתגרי" משמעות חזקה יותר– רכיבה מעל הנהר על "מעבר", שגשר חבלים לא תהיה הגדרה רחוקה מהמציאות בשבילו, סללום של מכוניות בין רוכבי האופניים, "pac-man חי" או "מעבר נושם" בפי אנשי המקצוע. על נינה – 35 מעלות צלזיוס לא מרגשות אותי – פקרמן זה לא עושה רושם רב ולוקחת את כל הקופה. גם כאן חלק מהפילים נראו משועשעים, "הסל"ד של חלק מהרוכבים כאן יותר איטי מההליכה שלנו".
בשלב הריצה – 2.5 בעליה מתונה נגד הרוח- הלוך, לא השאירה כוחות מיותרים לחלק גדול מהמתחרים,ו2.5 חזור, מחכים לרוח גבית …….ומחכים. אלעד – שורף את השדות – שרעבי בריצה שלא משאירה מקום ל ???. אך כמה דקות לפניו נמצאים
דני – הצל ואניאני והצל – ורני שוב ממתינים עם קפה בסיום לשאר המתחרים ( אחד סוכר מעט חלב).
מחסור במים ובבקבוקי משקה תפוזינה לא היה אתמול, בטעם תפוזים, לימון עם נענע, מנגו, ואני שואל: איפה הדבר האמיתי ? (לא המשקה)

ללא צ'יפים לרגלינו, שעון החול היה המודד הרשמי של התחרות. (הרבה חול)
על הפודיום באוירת חורשה ויער מקום ראשון זכה לעמוד על הג'ירפה שהיתה גם חלק מהתפאורה של שער הסיום, את הכבוד למקום השני נתן הפיל, ושני צבי מים לפי דבריהם "היו טריאתטלים שהסתתרו בשיחים יותר טוב מאיתנו" נתנו כבוד למקום השלישי.

לאחר התחרות נסעו הלהבים להתארח אצל הגלילים ?!?! היגור זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ. יונת השלום הגיעה ?

חזרה בנסיעה ארוכה עייפים אך מרוצים מתחרות מהנה ומוצלחת היישר משמורת דן למרכז גוש דן.

נ.ב
להזמנת חולצות, לפניכם מקרא לפי גדלים:
S – סידרנו אתכם – אין מידה כזאת.
M – ממש אבל ממש עכשיו נגמר (תקדימו בפעם הבאה).
L – לפילים בלבד. יש במלאי בשפע.

קישורים קשורים
תמונות

תוצאות

יוחאי האס השתתף במקצה הספרינט בטריאטלון נהר הירדן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג