טריאתלון הנשים יתקיים

משפחת דבוסקין: "אפשר לומר כי המשטרה בדרישותיה, עד נקודת זמן זאת, פוגעת בנו משמעותית אבל כפי שהדברים נראים היום הפגיעה הזאת לא תעצור את התחרות. דהינו נמצא בסופו של דבר פתרון לבור שנוצר בתקציב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


משפחת דבוסקין: "אפשר לומר כי המשטרה בדרישותיה, עד נקודת זמן זאת, פוגעת בנו משמעותית אבל כפי שהדברים נראים היום הפגיעה הזאת לא תעצור את התחרות. דהינו נמצא בסופו של דבר פתרון לבור שנוצר בתקציב"

מאת:מערכת שוונג


לאחר החשש הכבד לעצם קיומו של טריאתלון הנשים, אשר יתקיים בסוף השבוע הבא (28 במאי 2011 ) יצאה אתמול הודעה חד משמעית וחד צדדית ממשפחת דבוסקין כי התחרות תתקיים בכל מקרה.

אתמול, 18 במאי 2011, נערך דיון בו השתתפו מנהל הספורט, משטרת התנועה וכמה אגודות ספורט. מארגני טריאתלון הנשים לא הוזמנו. בהודעה שיצאה ממשפחת דבוסקין, מארגני טריאתלון הנשים, נאמר: "מבחינתנו הפגישה הייתה חסרת כל תועלת כי עסקו שם במדיניות ולא בפתרונות. אנשי המשטרה טענו שאת הבעיות שלנו צריכים לפתור בשטח מול המשטרה המקומית (הרצליה)".

דודו מלכא (סגן ראש מינהל הספורט והספורט ההישגי), אשר השתתףבדיון אתמול, אמר לקראת הדיון: "אנחנו צריכים לבחון את הכל ואני רוצה להאמין שזה יעזור כבר השנה ואם לא אז בשנים הבאות".  לאחר הדיון הוא סירב להגיב בטענה כי אסור לו לדבר עם עיתונאים והפנה אותנו לדוברת משרד התרבות והספורט.

מדוברות משרד התרבות והספורט, הבטיחו תשובה לשוונג במהלך היום (חמישי, 19 במאי 2011) ואם תגיע כזו נעדכן כאן בידיעה הזו.

 
מתחרות טריאתלון הנשים יכולות
לנשום לרווחה בזכות הנחישות של משפחת דבוסקין

צילום: זאב שוורץ


ביום שני, 23 במאי 2011, תתקיים ישיבה בהשתתפות המשטרה ומארגני טריאתלון הנשים לגבי סדר הכוחות (כמות שוטרים) שידרשו. "אנחנו מקווים שזה יהיה סביר אם כי זה לא ברור בשלב זה" נכתב בהודעה של משפחת דבוסקין אשר הוסיפה: "מכל מקום אפשר לומר כי המשטרה בדרישותיה עד נקודת זמן זאת, פוגעת בנו משמעותית אבל כפי שהדברים נראים היום הפגיעה הזאת לא תעצור את התחרות. דהינו נימצא בסופו של דבר פתרון לבור שנוצר בתקציב"

כפי שנודע,לפני מספר ימים, דרישות המשטרה כוללות עלות המהנדס (8,000 שקלים) ועלות כל סגירת הכבישים אשר יכולה לנסוק עד ל- 55,000 שקלים לעומת עלות ארגון כל התחרות כולל כוחות המשטרה לפני שנה אשר הייתה 13,000 שקלים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג