טריאתלון גן שמואל – יותר מתחרות רגילה

טריאתלון גן שמואל, שיתקיים בשבת הקרובה, הוא הרבה מעבר לתחרות טריאתלון רגילה: הוא מאורגן ומנוהל על ידי חברי הקיבוץ, שעושים זאת כבר שנים בהתנדבות ובשמחה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טריאתלון גן שמואל, שיתקיים בשבת הקרובה, הוא הרבה מעבר לתחרות טריאתלון רגילה: הוא מאורגן ומנוהל על ידי חברי הקיבוץ, שעושים זאת כבר שנים בהתנדבות ובשמחה

מאת:מערכת שוונג

התחרות, שמהווה את אליפות הפועל בטריאתלון, תתקיים ביום שבת הקרוב, ה-22.9.12. טריאתלון גן שמואל הוא אחד מתחרויות הטריאתלון הוותיקות בארץ ומתקיים מזה כ-20 שנה. 

היסטוריה
התחרות המקורית התקיימה בחוף הכרמל. אריה לנדסמן – מנהל התחרות – שימש אז כמנהל מחלקת הספורט של חוף הכרמל, ויזם את קיום הטריאתלון באיזור זה. בתחרות הראשונה לקחו חלק כ-600 ספורטאים.
התחרות נקראת על שם ערן גרביה ז"ל. סרן ערן גרביה היה בן קיבוץ גן שמואל, הוא נהרג בשנת 1996, כשמסוק הדולפין שבו היה טבע בים התיכון. גופתו לא נמצאה עד היום. 
משנה זו, הקיבוץ כולו התגייס להפקת הטריאתלון כמפעל הנצחה לערן, שהיה ספורטאי ואיש ים, ומאז נקראת התחרות על שמו.

התגייסות קיבוצית
כל בעלי התפקידים בתחרות הינם מהקיבוץ ועושים זאת בהתנדבות מלאה, החל במחלקי המים וכלה במנהלי המסלולים. כמו כן מפעלי הקיבוץ – פרימור גן שמואל מזון, דג"ש, ומרכז מסחרי ONE גן שמואל תומכים ומלווים את התחרות שנים רבות. המרכז לספורט וחינוך ימי בשדות ים, מארח את התחרות מיומה הראשון בעזרת אגודת השייט "רחף" שדות ים וקיבוץ שדות ים שמקבלים את הספורטאים באהבה.


התחרות היא אחת הגדולות בארץ ובמשך כל השנים היא הייתה חלק מליגת הטריאתלון. ספורטאים רבים החלו את דרכם בתחרות זו, כולל חלק מספורטאי העילית שמככבים כיום, והחלו את דרכם בתחרות עוד במקצי הילדים. בחמש השנים האחרונות התחרות מתקיימת בשיתוף אגודת "הפועל" ובעצם מהווה את אליפות הפועל בטריאתלון.
 
1,000 משתתפים וספורטאים יחודיים
השנה צפויים להשתתף בתחרות כ-1,000 משתתפים, כמו בשנים האחרונות, במקצי ספרינט, אולימפי וכן מקצים לילדים ולנוער. ההרשמה לתחרות הסתיימה השנה לפני תאריך היעד, מה שמעיד על כך שגם המשתתפים נהנים להשתתף בה. 

תחרות טריאתלון גן שמואל, אליפות הפועל, הינה תחרות הטריאתלון היחידה בארץ אשר מאפשרת לספורטאים בעלי צרכים מיוחדים ונכויות לקחת חלק בספורט הנפלא הזה ולהשתתף בעזרת מלווים. ספורטאים אלו משתתפים במקצים הרגילים של התחרות, בין אם זה בשלשות או עם מלווה – באופני טנדם, בשחייה כשהם קשורים לשחיין שמנווט אותם, וכך גם בריצה, עם רץ מלווה. כדי להקל עליהם, בדרך כלל שטח ההחלפה שלהם נפרד משל שאר המשתתפים.

ההרשמה אמנם הסתיימה, אבל אתם עדיין מוזמנים לבוא ולעודד! 

לאתר התחרות




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג