טריאתלון אשדוד ואליפות צהל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק

ראשית נפתח בקונצנזוס – היה קר, קר מאד.

למשתתפים האמיצים אשר התייצבו על קו הזינוק (קו המים) נכונה חוויה בסטנדרט אירופאי (מבחינת מזג האויר ועל-כך בהמשך).



הזינוק יצא לדרך באיחור קל של כ-10 דקות בטענה הכמעט רגילה – "חיכינו לאישור המסלול ע"י המשטרה" ואני שואל מה פשר העיכוב הקבוע הזה ומדוע הוא חוזר על עצמו פעמים כה רבות? אך מי אנחנו כי נלין על 10 דקות איחור? זניח.



השחייה במרינה של אשדוד הייתה חוויה שכן מעבר למזח התנשאו הגלים אל-על מה שגרם לאחדים מהמשתתפים (והוריהם) להחסיר פעימה. השחיה באמבט המחומם יחסית (אני מזכיר לכם שהיה קרררר) היתה נוחה לרוב המשתתפים למרות מספר מדוזות אשר נטפלו לשחיינינו האמיצים והיציאה החלקלקה מהרמפה (אף שביציאה עמד כוון אשר הזהיר את המשתתפים לבל יחליקו ורוב הזמן הזהרותיו הועילו).



בקטע האופניים התגלו לא מעט בעיות ומרמור בקרב הספורטאים. מה שאמור היה להיות 2 הקפות הפך אצל חלק מהמשתתפים להקפה אחת (שלא באשמתם).

שי פיפמן סיפר כי הוא נאלץ לשאול בכל צומת היכן מסתובבים. הסיבה – חוסר בשילוט והצבת כוונים לא מיומנים.

ואכן לאורך נתיב הרכיבה הוצבו סדרניות מנומנמות (בוגרות קורס מדריכות כושר קרבי) שלא שלטו בנתיב התחרות.

גם השוטרים שעמדו במסלול (אלו שבגללם מתעכב הזינוק…) לא שלטו בנתיב הרכיבה. מעבר לעוגמת הנפש הנגרמת למשתתפים הרי שקיים פה גם גורם בטיחותי ממדרגה ראשונה.
יאמרו המארגנים להגנתם כי ניתן תדרוך טרם הזינוק וחובת הכרת המסלול חלה על הרוכב אך אם כבר טרחתם והצבתם כוונים, חזקה עליהם שיעשו את עבודתם נאמנה.

מה לגבי סגירה הרמטית של הכביש? לא ייתכן שבמהלך תחרות יחלוק רוכב אופניים את הכביש עם רכבים.


קר באשדוד

קטע הריצה עבר בשלום למעט שתי נקודות קריטיות:

ראשית, קיבלתי דיווח על התקלות בין חיילי צה"ל (דו-אתלון) לבין ראשוני הרצים (טרי-אתלון) מה שגרם לאחרונים לבצע אגוף מימין בכדי לחמוק ממפגש עם חיילינו אשר רצו במסות גדולות ויצרו עומס בנקודת ההשקה.

הכעיה השניה היתה בסיום – שוב נתקלתי בתופעת הרץ השואל: "לאן ממשיך הדואתלון?" , "פה נגמר הטריאתלון?"

עדיף שכיוון התנועה ייעשה ע"י כוון או זוג שלטים מאשר יאיר בן עמי ( 🙂 תופעה שנצפתה גם בטריאתלון ספידו) הממתין על קו הסיום לחניכיו.



מנצחים:



דן אלתרמן ראשון בין הגברים ואחריו רן אלתרמן בזמן של 1:04:33 ו-1:04:36 בהתאמה. שלישי סיים שי פיפמן לאחר כ-3 דקות 1:07:46. לאדון פיפמן לוקח יותר זמן להפעיל מבערים וההתמחויות שלו הן המקצים האולימפיים ומעלה כך שההפרש בין המקום השני לשלישי שלא יטעה אתכם.
צפוי קרב מרתק באילת.



חלי רוזנשטיין נעדרה (לימודים) ואת מקומה תפסה אלופת ישראל אוקסנה זורבאקוב בזמן של 1:16:20. האם גם בקרב הנשים צפוי קרב מרתק באליפות ישראל?

יעל זנקו סיימה שניה 1:27:23 ושלישית אורנית מורגנשטיין 1:31:32.



אליפות צה"ל בדו-אתלון

נקודת זכות לאיגוד הטריאתלון על קשריו עם הצבא ועידוד הדור הבא להצטרף עם שחרורו לדבר האמיתי – ענף הטריאתלון.

מעל 200 חיילים השתתפו באליפות צה"ל, ללא ספק חשיפה טובה ומבורכת לענף ופעילותו.
בין הגברים ניצח אורי זילברמן 1:13:56 ובין הנשים סיימה ראשונה נעה דויטש 1:27:14.



סיכום



אם כבר טורח איגוד הטריאתלון ופותח חלון ראווה לצה"ל מתוך כוונה (טובה) לצרף לשורותיו עוד אנשים ראוי כי יבדוק את ניקיון חדריו ראשית כל ויציג רמה גבוהה יותר – למען הצופים מבחוץ והחברים מבית.

בתחילת החודש הבא – ארוע סיכום העונה – אליפות ישראל בטריאתלון באילת – ארוע הדגל של האיגוד.

באילת לא ישתתפו 140 איש. הנהלת האיגוד צופה השתתפות של כ-700 איש (משמע פי 4 מכמות המשתתפים היום) כך שכולי תקווה כי רמת ההערכות והביצוע יהיו גבוהים הרבה יותר.


בעצם, הם חייבים להיות ברמה גבוהה יותר. לתשומת לבכם.



קישורים קשורים:


תמונות מהתחרות
תוצאות התחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג