טור דימונה יום 2

רוכבי השטח, עידן שפירא ואליעד דניאל, השתלטו לחלוטין על היום השני בטור של דימונה, והשאירו את רוכבי הכביש והקהל עם סימני שאלה רבים. בבוקר היה זה אלוף המרתון אליעד דניאל אשר ניצח את קטע הקריטריום ואילו אחרי הצהריים היה זה חברו לשטח, עידן שפירא, אשר השבית שמחה לכבישונים וניצח את קטע הנג"ש ל-23 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רוכבי השטח, עידן שפירא ואליעד דניאל, השתלטו לחלוטין על היום השני בטור של דימונה, והשאירו את רוכבי הכביש והקהל עם סימני שאלה רבים. בבוקר היה זה אלוף המרתון אליעד דניאל אשר ניצח את קטע הקריטריום ואילו אחרי הצהריים היה זה חברו לשטח, עידן שפירא, אשר השבית שמחה לכבישונים וניצח את קטע הנג"ש ל-23 ק"מ

מאת:אילן גולדמן


הטור של דימונה- יום 1

הניצחון של שפירא בקטע הנג"ש, הגיע יום לאחר הניצחון במרוץ הכביש. לאחר היום השני וכשנותר קטע אחד לסיום הצעיר בן ה-22 מחזיק בחולצת המוביל.

לאחר סיום קטע הנג"ש דיברנו עם שפירא והנה מה שהיה לו להגיד:
"עבדתי עם מד הספק ללא אופני נג"ש. ניסיתי לשמור על הספק של 350 וואטים בממוצע. אט אט סגרתי על אנטון מיכאלוב ונועם כהן שיצא לפניו. סגרתי סופית על שניהם 5 ק"מ לסיום ופשוט דהרתי קדימה. אחרי שעברתי את אנטון פתחתי עליו בערך חצי דקה נוספת. במהלך הנג"ש ראיתי שזה ביצוע מושלם, לא ראיתי אף אחד מאחורי," סיפר לנו עידן.

איך אתה מסביר שרוכב אופני הרים מנצח מרוץ נג"ש בכביש ?

"רכיבת הרים היא נג"ש לכל דבר ורוכב שטח חייב להיות חזק בכל האספקטים. מבחינת חוזק אין לנו רוכבי ההרים שום בעיה לבוא ולהתמודד גם בכביש. בניגוד לרוכבי שטח אחרים אני מכניס נפחים בתחילת העונה ובכך מכין עצמי למרוצי כביש. אך אני לא מתמקד באופני כביש. את כל אימוני אני עושה בשטח ועולה על אופני הכביש רק פעם בשבוע. הסיבה שבגינה אני לא עולה על אופני כביש היא בעיקר בטיחותית."



עידן שפירא חוגג את הניצחון בכיכר המדינה, מוביל לאחר יומיים בטור של דימונה


צילום: אייל דולין


איך עשית את ההתאמה למהירויות הכביש?
"אנחנו מחפשים את המהירויות גם באופני הרים; גם בשבתות, באימוני הקבוצה, אנחנו עובדים על המהירות. התחריתי בבלגיה, ומסברר כי המהירות, פשוט נכנסה מהר לרגליים. אחת מהסיבות להשתתפותי בטור דימונה היא הסתגלות נוספת למהירות."

האם אתה רואה השתלטות של רוכבי ההרים על סצנת הכביש בארץ?

"רוכבי ההרים שלנו הם הרוכבים החזקים בארץ. רוכבי הרים שעושים הסבה לכביש, בדרך כלל מצטיינים, ופער הגישור לכביש הוא קטן. אני למזלי נהנה משני העולמות.

איך היית רואה עצמך מסיים את המרוץ?
כרגע אני מוביל במיקום הכללי והייתי מקווה לחזור עם ניצחון הביתה. מחר הולך להיות קטע קשה.

אילן גולדמן– עורך משנה אתר שוונג
אלוף ישראל לשעבר באופני כביש בעל תואר במזרחונות ומייסד Road Rush sports המציע בין השאר שירותי ייעוץ לרכישת אופניים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג