"טור דה תרום 2007" יוצא לדרך

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ורדית גילאור





"טור דה תרום 2007", מסע אופניים בינלאומי לגיוס תרומות למען ילדי מרכז הספורט לנכים של איל"ן ברמת גן, יתקיים בין התאריכים 14 – 17 באוקטובר 2007.
המסע יתחיל בעפולה ויסתיים בטקס חגיגי במרכז הספורט של איל"ן ברמת גן. הרוכבים ייהנו מנופו של הגלבוע, יעמדו באתגר העליות של רמת הגולן, יצפו על הכנרת, ויגלשו מהגליל בירידות שיובילו אותם לחוף הים. למסע מוזמנים רוכבי אופניים ורוכבי אופני יד, ומסלולו כולל קטעים המיועדים לרוכבי יד בלבד, וקטעי רכיבה בהם רוכבים כל המשתתפים יחד.



לנרשמים מצפה חוויה מרגשת המשלבת אתגר גופני ומסע קבוצתי מלכד, הכרת הארץ ונופיה, ומעל הכל – תמיכה בילדים שעבורם "על גלגלים היא מציאות חיים".






סיום "טור דה תרום 2006"




לפרטים מלאים והרשמה באתר
טור דה תרום



מחברת הכתבה, ורדית גילאור, הינה חברה בצוות
המארגן של "טור דה תרום 2007"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג