חנה קנייזבה-מיננקו סגנית אלופת אירופה

קופצת המשולשת תיקנה קצת את ההופעה של המשלחת הישראלית באמסטרדם וזכתה במדליה הרביעית בתולדות האתלטיקה הישראלית באליפויות אירופה עם קפיצה של 14.51 מ'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה באתלטיקה קלה התאפיינה בארבעה ימים חלשים של הנציגים הישראלים, אבל ביום החמישי והאחרון באמסטרדם ובמקצוע שכמעט ונעל את האליפות התהפך התסריט של כל מי שהכין את טורי הקטילות שחלקם מוצדקים. למרות הכל, ישראל עשתה היסטוריה באליפות אירופה אמסטרדם 2016 וחנה קנייזבה-מיננקו זכתה במדליית הכסף בקפיצה משולשת.

20160710_194937

הובילה עד לסיבוב האחרון. חנה קנייזבה-מיננקו | צילום: איגוד האתלטיקה

זו היתה המדליה הרביעית בהיסטוריה של האתלטיקה הישראלית באליפויות אירופה אחרי שתי מדליות זהב של אלכס אברבוך בקפיצה במוט בשנים 2002 ו-2006, ומדליית ארד של רץ ה-400 דונלד סנפורד לפני שנתיים בשוויץ. זה קרה בזכות קפיצה של 14.51 מטרים של קנייזבה-מיננקו, האוקראינית לשעבר שהחלה לייצג את ישראל בשנת 2013 אחרי שהתחתנה עם אנטולי מיננקו.

יהיו כאלה שאולי ירגישו תחושת פספוס מאחר וקנייזבה הובילה בתחרות מהניסיון השלישי שלה ועד לסיבוב האחרון. בניסיון השלישי היא קבעה תוצאה של 14.51 מטרים, אלא שבסיבוב האחרון היתה זו פטריסה ממונה הפורטוגלית שנתנה את קפיצת חייה וקבעה 14.58 מטרים שזה שיא פורטוגלי חדש.

ועם זאת, צריך לזכור שההופעה של קנייזבה-מיננקו היתה קרובה להסתיים בתחרות עם שלוש פסילות. היא פסלה בשני הניסיונות הראשונים שלה. בניסיון השלישי המטרה שלה היתה להתרחק יותר מהקרש כדי לא לקחת סיכונים, אבל אז הופיעה רוח גבית חזקה של 2.9 מטרים לשניה. מצד אחד זה עזר לה, מצד שני היא כמעט ופסלה בפעם השלישית כשהיתה רחוקה בסנטימטר בלבד מהקרש. בפועל היא נהנתה מקפיצה מושלמת של 14.51 מטרים, שכמעט והספיקה למדליית זהב היסטורית ונגמרה במדליית כסף.

20160710_194909


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג