חיטוב רטוב

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מושי חרוש

&nbsp

חדרי הכושר הפזורים בערים השכיחו מקומות אחרים לחיטוב הגוף ושמירה על בריאותו. במדינה חמה כמו שלנו מה יותר כיף מלשמור על הכושר בתוך מים קרירים. התעמלות במים מקלה על עומסים במפרקים ועובדת על חיזוק השרירים ויציבה נכונה




הכנס הבינלאומי להתעמלות במים 2007

התעמלות במים היא פעילות גופנית, המשפרת את הכושר הגופני, מעצימה את סבולת הלב והריאות, מעודדת יציבה וגמישות, שורפת קלוריות ואפילו תגרום לכם להזעה. התעמלות במים הוא תחום חדש יחסית בישראל, אך בעולם הוא נפוץ מאוד ולכך מספר סיבות:

  • האימון בבריכה מאוזן יותר. ביבשה מופעל על גופנו כוח הכובד, לדוגמא: כל הרמה של יד מצריכה הפעלה של השרירים והורדת היד נעשית ללא מאמץ שרירי, התוצאה – שרירים המתנגדים לכוח הכובד חזקים יחסית לאלו העובדים עם כוח המשיכה. בבריכה המצב שונה, צמיגות המים היא פי 800 משל האוויר, לכן לכל תנועה שנבצע במים תיצור התנגדות לכל כיוון, השרירים מתחזקים בצורה מאוזנת מאשר על היבשה.
  • בבריכה אנחנו קלים יותר, כשאנו נכנסים למים בגובה החזה, 75% אחוז ממשקל גופנו מתבטל. לכן ניתן לבצע אימון אינטנסיבי ברמות גבוהות יותר מבלי לפגוע במפרקים או ברקמות הרכות .
  • בבריכה מערכת הנשימה וזרימת הדם יעילות יותר, וזה עוזר במידה רבה להורדת נפיחויות,ולהתאוששות מהירה בין מאמצים עצימים, כמו כן במים אנחנו מזיעים אבל התחושה נעימה בעיקר בקיץ, בגלל הקירור של המים.
  • כמה קלוריות שורפים? ה ר ב ה, בשעה של התעמלות במים שורפים בין 400 -700 קלוריות.
  • שיעור התעמלות במים מורכב מחימום קצר, כ-30 דקות עבודה אירובית, 20 דקות אימון כוח, ולסיום תרגילי גמישות והרפיה. השיעור מלווה במוזיקה.
  • הבריכה היא של כולם(גם למי שלא יודע לשחות),לכל הגילאים והמינים, כל אחד יוכל להתאמן על פי יכולתו האישית.

אתם מוזמנים עוד היום לקפוץ ולגלות עולם רטוב, חטוב וטוב לנפש ולגוף.

לפרטים והרשמה לכנס הבינלאומי להתעמלות במים לחץ כאן



מושי חרוש MA, מרכזת תחום ההתעמלות במים במכללת וינגייט, מייצגת את העמותה האמריקאית להתעמלות במים ( AEA ) ומרצה בינלאומית בתחום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג