חגיגה של שחייה בצליחת הכנרת

צליחת הכנרת ה- 57 הסתיימה עם מחשבות לשנה הבאה. אלפי משתתפים מכול הגילים והמינים הגיעו לחוות את חווית השחייה הגדולה בישראל. ניצן כהן מביא טעימה ממה שהיה שם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


צליחת הכנרת ה- 57 הסתיימה עם מחשבות לשנה הבאה. אלפי
משתתפים מכול הגילים והמינים הגיעו לחוות את חווית השחייה הגדולה בישראל.
ניצן כהן מביא טעימה ממה שהיה שם

מאת:ניצן כהן

למעלה מ-8,000 שחיינים חובבים, מקצוענים וקבוצות מאורגנות הגיעו ונכחו באירוע השנתי הגדול של ענף השחייה בארץ. מכל קצוות הארץ הגיעו שחיינים כדי לחגוג חגיגה ספורטיבית בהפנינג צבעוני שכולל בו משתתפים מגיל 8 עד 80, ואף יותר מכך. משתתפים חדשים וותיקים שכבר הספיקו לצלוח את הכנרת ארבעה ואף חמישה עשורים, שנה אחר שנה, ומותירים בכל פעם מחדש את כולם בפה פעור, וגורפים עוד ועוד מחמאות וגילויי הערצה.


המקצים העממיים הוזנקו משתי נקודות זינוק. המקצה הקצר מחוף מעגן, מעט מזרחית לחוף צמח. המקצה הארוך יותר הוזנק מחוף האון, והסתיים גם הוא בחוף צמח, שקלט במשך כל שעות הבוקר את כל הצולחים והצולחות מכל המקצים. מלבד כל אלה, גם היו שלושה מקצים תחרותיים עיקריים בני 1.5, 3 ו-6 ק"מ, שהוזנקו והסתיימו בחוף צמח. שחיינים מקצוענים וקבוצות מכל הארץ נטלו חלק במשחים והתחרו ברוח ספורטיבית.

במקצה התחרותי הקצר שמנה 1500 מטר בלטה מעיין דוד מהנשים שחצתה את קו הסיום בזמן של 22:41 דקות. אצל הגברים, באותו מקצה היה זה דניאל קציר שעשה זאת בזמן של 18:58 דקות. הראשונה שחצתה את קו הסיום לאחר 6 ק"מ מהנשים, הייתה נוגה פרי, שעשתה את זה בזמן של 1:25:28 שעה.


בסיום הצליחה, כל צולח וצולחת שהגיעו לחוף צמח קיבלו שי קטן לביקורים הבאים בים, שמשיית חוף. מיד כשכל הצולחים והצולחות עגנו בחוף צמח החל טקס הסיום שכלל את הכרזת הזוכים במקצים השונים, ונעל את האירוע השנתי הגדול של ענף השחייה בתקווה שצליחת הכנרת ה-58 תתקיים בכנרת גדושה ומלאה.

כל התמונות ותעודות מהצליחה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג