"זו התחרות האחרונה שלי בנוער ובאתי בכושר טוב"

ראיון עם הטריאתלט רן שגיב שהתחרה באליפות העולם לנוער במקסיקו והגיע במקום ה-14 במקצה הספרינט; בתחרות ניצח אוסטין הינדמן האמריקאי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר שהגיע במקום הראשון בתחרות סבב גביעי אירופה לנערים, בבלד שבסלובניה לפני כשבועיים, הגיע הלילה (חצות שעון ישראל) הטריאתלט רן שגיב בן ה-19, במקום ה-14 באליפות העולם לנוער בקוזומל שבמקסיקו. שגיב סיים בזמן של 55:07 דק' מבין 74 הטריאתלטים שזינקו מתוכם סיימו 69 בלבד. את התחרות ניצח אוסטין הינדמן האמריקאי שסיים בזמן של 54:02 דק', שהגיע 10 שניות לפני צ'רלס פקאוט הקנדי שהגיע במקום השני ובן דיג'קסטרה הבריטי שהגיע במקום השלישי בזמן של  54:20 שע'.

תוצאות

התפלגות התוצאות של רן שגיב

בשיחה ממקסיקו מספר שגיב כי לא יצא טוב מהמים אך בכל זאת הצליח באופניים לסגור ולהגיע לדבוקה הראשונה. "באתי בכושר טוב וזו התחרות האחרונה שלי בנוער. התנאים פה לא קלים ומזג האוויר חם עם לחות גבוהה ויש כאלו שפשוט קרסו מחום. ברוב הרכיבה הייתי מקדימה, רק בהקפה האחרונה נאלצתי לרדת קצת מאוחר. בריצה כבר נתתי את כל מה שהיה לי. אפילו לפני שבועיים בתחרות בבלד, ניצחתי מתחרה מסלובניה שהגיע בתחרות הזו במקום השביעי".

הטריאתלט רן שגיב עם זהב בתחרות סבב גביע אירופה לנערים בסלובניה

שגיב סיים את קטע השחייה בזמן של 9:24 דק' כשהוא בחצי התחתון של המתחרים במקום ה-40, בפער של 24 שנ' מהמוביל אלברטו גונזלס גרסייה הספרדי. לאחר 39 שנ' בתחנת ההחלפה T1, יצא לקטע הרכיבה והצליח לצמצם את הפער ולסיים את האופניים עם הזמן השישי הטוב ביותר 27:50 דק'. לקטע הריצה יצא שגיב לאחר 27 שנ' ב-T2 יצא לקטע הריצה וסיים אותו לאחר 16:49 דק'. את התחרות סיים לבסוף בפער של דקה ו-5 שנ' מהמנצח.

82949.2

התנאים פה לא קלים ומזג האוויר חם עם לחות גבוהה | צילום: משפחת שגיב

שגיב ממשיך להציג התקדמות והתמקצעות בתחרויות לאחר שלפני כשנה הגיע במקום השלישי בתחרות סבב בגביע אירופה לנוער שנערכה בעיר טישובארוס שבהונגריה. התחרות הורכבה אז ממקצי חצי גמר ומגמר למרחקים מקוצרים. רן שגיב היה היחיד מבין הישראלים שהצליח לעלות לגמר, בו סיים כאמור במקום השלישי.

JUNIOR

תוצאות 10 המובילים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג