ולדימיר מלי אלוף ישראל באופניים למסטרס

ולדימיר מלי (Team Orbea Recycles) הוא אלוף ישראל הטרי בקטגוריית מסטרס פרו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ולדימיר מלי (Team Orbea Recycles) הוא אלוף ישראל הטרי בקטגוריית מסטרס פרו

מאת:ירדן גזית, צילום: אייל דולין


מלי היה הנחוש מבין דבוקה של 12 רוכבי מסטרס פרו נחושים שיצרו את הבריחה המנצחת כבר בהקפה הראשונה מתוך חמש. כבר מן הפתיחה היה ברור כי התסריט של השנה שעברה, בה המרוץ נגמר בספרינט המוני, לא יחזור על עצמו. שניים עשר הרוכבים, ביניהם מלי וחברו לקבוצה אלוף השנה שעברה אלעד ניסימוב, ניל אובריאן ודורון צנטנר (אשכולות), ניב ניסים ואביחי קורן (TACC), אייטור אזפיאזו ודייב דובקות (Israel Go Pro), ואלוף 2010 אלון שיפריס (CCC) פתחו פער של כדקה וחצי על הפלוטון. גם מאחור לא נשארו הרוכבים שאננים, וקבוצת גישור הצליחה להדביק את הבריחה. אולם לקראת ההקפה האחרונה יזם מלי התקפה נוספת, שהתבררה כהתקפה המכרעת של המרוץ. ביחד עם מלי ברחו דורון צנטנר מאשכולות ורוני שאולי מפוקוס, והם הצליחו להקדים את שאר הבורחים בכחצי דקה. מלי חצה ראשון את הקו וזכה בחולצת האלוף הלאומי איתה ירכוב בשנה הקרובה, חולצה שתזכיר לו ולמתחריו את היכולות והרוח ההתקפית שהביאו אותו לניצחון היום.


מלי על קו הסיום של האליפות


מלי וחבריו למקצה הפרו הוכיחו היום שהרוכבים הם אלה שעושים את התחרות, ולא מסלול התחרות הוא שקובע את איכות הרוכבים או חשיבות התואר. כמאה ושמונים רוכבות ורוכבים התמודדו היום על תואר אלוף ישראל במרוץ שאורגן על ידי איגוד האופניים בשדה יואב. אלופים לאומיים הוכתרו גם בשאר קטגוריות המסטרס לגברים ולנשים, כאשר רוב המקצים התאפיינו ברכיבה איטית והגנתית ובספרינט סיום המוני.

אלופי ישראל לשנת 2012 הם:


נטלי וויליאמס (X-Team) – בוגרות 19-29
יותם פייביש (EcoTeam) – בוגרים 19-29
ניתאי זכריה (עצמאי) – מסטרס 30+
ולדימיר וליקינסקי (NCC) – מסטרס 40+
שלמה מיכאלוביץ' (מסטרס חיפה) – מסטרס 50+
ישראל יעקובוביץ' (עצמאי) – מסטרס 60+
ברלה יוגב (בשביל האופניים בגליל) – מסטרס 70+
תיה סעדה (500 וואט) – נשים 30+
מיכל סולטן (500 וואט) – נשים 40+
רלי עבדי (עצמאית) – נשים 50+

ביום שלישי (19 בחודש יוני 2012) יתמודדו רוכבי המסטרס על תואר אלוף לאומי, ועמם רוכבי העילית, באליפות ישראל נגד השעון ברמת הגולן. בסוף השבוע הבא יתמודדו ביום שישי הילדים על התואר בעפולה, ולמחרת, גולת הכותרת של שבוע האליפויות, אליפות ישראל לעילית, ג'וניורס, קדטים ואפני יד בחיפה.

כתבה לקראת שבוע אליפויות ישראל כאן


16.6.2012


ירדן גזית- רוכב עילית לשעבר. יו"ר וועדת התחרויות של איגוד האופניים הישראלי





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג