ה-Volvo Challenge השני יוצא לדרך

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

בשבת 12.3.2005 תתקיים תחרות האתגר בפעם השנייה בכרמל. חברת "עז הרים" מבטיחה אירוע גדול ומתוקתק בסימן "יותר": יותר קטגוריות ופרסים, יותר הפעלות לילדים ולמשפחות, יותר סינגלים במסלול, יותר מופעי אקסטרים לקהל, יותר הפתעות והגרלות.


אירוע גדול ומתוקתק בסימן יותר

מהו ה-Volvo Challenge?
הצ'אלנג' הוא תחרות אתגר עם אופי מרתוני, כלומר, מסלול ארוך וחווייתי, מרחקי רכיבה ארוכים (עד 81 ק"מ) וזמני רכיבה בהתאם. מסלול התחרות מקיף את הכרמל הדרומי (בקעת כרם מהר"ל) ועובר בין יערות אלונים ומטעים מלבלבים בשיא עונת הפריחה.
המסלול דורש יכולות רכיבה טכנית בסיסיות עד בינוניות (מכיל סינגלים זורמים ולא נורא טכניים). ניתן להירשם להקפה אחת (27 ק"מ), שתי הקפות (54 ק"מ) ושלוש הקפות (81 ק"מ – הרשמה לחברי איגוד האופניים בלבד).


איך מתחרים ועם מי?
תחרות ה- Volvo Challenge היא תחרות בין זוגות. כל זוג צריך לרכוב ביחד את כל מסלול התחרות, לעבור ביחד בכל נקודות הביקורת הפזורות במסלול, ולחצות ביחד את קו הסיום. מומלץ לבחור בת או בן-זוג עם רמת רכיבה דומה לשלכם ולהתאמן ביחד כמה שיותר עד לתחרות.

אילו קטגוריות יש?
אורך אתגר: הקפה אחת; שתי הקפות; שלוש הקפות.
זוגות: נשים (אישה-אישה); מעורב (אישה-גבר) ;גברים (גבר-גבר).
גילאים:
צעירים – עד גיל משותף 40 לשני בני הזוג.
בוגרים – עד גיל משותף בין 40 ל-80.
ותיקים – גיל משותף בין 80 ל-100.
ותיקים פלוס (ריספקט!) – גיל משותף מעל 100.


למה כדאי לבוא ל-Volvo Challenge עם כל המשפחה?
כי ה- Volvo Challenge הוא פסטיבל אופניים ענקי בו התחרות היא רק חלק קטן מהאירוע. במרכז מירב (בין צומת פרדיס לצומת עתלית על כביש 4) מוקם מתחם ענק ובו הפעלות רבות למשפחות הממתינות לרוכבות ולרוכבים: קיר טיפוס אתגרי, איפור לילדים, טרמפולינות, תחרויות היתוליות ועוד (השימוש במתקנים בחינם לגמרי). די-ג'יי מקצועי ייתן במוזיקה איכותית, רוכבי האקסטרים הכי תותחים בארץ בהופעות מדהימות במתחם האקסטרים,

שטח Expo גדול ובו תצוגת ציוד ואופניים של כל המותגים המובילים בארץ, בית קפה, בירות איכותיות, דוכני מזון, מסאז'ים, פינות ישיבה לרוכבים היגעים ועוד הפתעות.


פרטים מלאים והרשמה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג