התחרות הבינלאומית ה- 4 משגב 2011

למעלה ממאה וחמישים רוכבים, בניהם עשרים ואחד רוכבים מחו"ל, זינקו לתחרות הבינלאומית במשגב אשר אורגנה על ידי קבוצת טימשגב ג’יאנט המקומית. התחרות סגרה את סבב התחרויות הישראליות אשר החל במשמר העמק וחיפה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


למעלה ממאה וחמישים רוכבים, בניהם עשרים ואחד רוכבים מחו"ל, זינקו לתחרות הבינלאומית במשגב אשר אורגנה על ידי קבוצת טימשגב ג'יאנט המקומית. התחרות סגרה את סבב התחרויות הישראליות אשר החל במשמר העמק וחיפה

מאת:עוז דודאי- מאמן "טיםמשגב" ונבחרת ישראל


יום קריר אך נטול גשם קידם את פני הרוכבים שהגיעו לתחרות במשגב. תנאי המסלול, אשר ספג גשם במהלך כל השבוע שקדם לתחרות היו בוציים והסינגלים הידועים של משגב אתגרו את הרוכבים הרבים שזינקו לתחרות ודרשו מן הרוכבים יכולות רכיבה גבוהות על מסלול שהזכיר מסלולים ותנאי תחרות אירופאים.

במקצה העילית גברים היה זה מתיאס רופ השוויצרי אשר הוביל מהזינוק, הפגין דומיננטיות ולא שמט את ההובלה עד לקו הסיום. הוא השלים את חמש ההקפות בזמן של 1:29:47 שעה. שני סיים יבגני פצ'נין הרוסי ובמקום השלישי סיים רובי דה בוק הבלגי.


שלומי חיימי הישראלי ומתיאס רופ השוויצרי בזינוק העילית
צילום: עוז דודאי



בגזרה הישראלית שלומי חיימי סיים במקום השישי, טל קולר במקום האחד עשר ואליעד דניאל אשר חוזר מפציעה סיים במקום הארבעה עשר.

במקצה הנשים התנהל קרב צמוד כאשר ברברה בנקו ההונגרייה
המדורגת במקום ה- 23 בעולם ומנצחת תחרות משמר העמק הובילה מהפתיחה.  ענבר רונן ונגה כורם דלקו אחריה בפער שנע בין שניות בודדות לחצי דקה.


דוכן המנצחות
צילום: עוז דודאי



מסוף ההקפה השנייה ביססה עצמה נגה כורם, רוכבת מהמועדון המקומי "טימשגב- ג'יאנט" ואלופת ישראל, במקום השני. בסיום נצחה בנקו ההונגרייה, כורם סיימה במקום השני ואת הדוכן המנצחות של הנשים השלימה ענבר רונן.

במקצה הג'וניורס (נוער עילית) המשיכה השליטה של רוכבי מועדון "טימשגב-ג'יאנט"
עם הניצחון של רועי גולדשטיין אשר השלים ניצחון שלישי בשמונה ימים. רועי הוביל את התחרות מהפתיחה ושמר על הפער לאורך כל התחרות. עומר שובי (אף הוא רוכב מקומי) פתח חלש יותר וסיים את ההקפה הראשונה במקום החמישי אך לאורך כל התחרות שיפר עמדות וסיים במקום השני. שלישי סיים גיא ניב (TACC) אשר זכה לעמוד לראשונה השנה על הפודיום.
יובל בר זיו ניצח במקצה הג'יוניורס נשים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג