התחיל לרוץ בגיל 68, וחגג את המרתון ה-100 שלו

רוג'ר מקמילאן הקנדי בסך הכל רצה חולצת מרוץ ואיכשהו הגיע לממוצע של 10 מרתונים בשנה ועוד בגיל הזהב. נחשו מה? הוא ממש לא מתכוון לעצור כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוג'ר מקמילאן רץ קנדי חוגג את המרתון ה-100 שלו
רוג'ר מקמילאן רץ קנדי חוגג את המרתון ה-100 שלו

רוג'ר מקמילאן הקנדי חגג השבוע את המרתון ה-100 שלו וזה הישג מדהים כשלעצמו, בטח בגיל 79. העניין הוא, שמקמילאן התחיל לרוץ רק לפני 11 שנים, וזה אומר שבין הגילאים 68 ל-79 הוא רץ בממוצע כמעט 10 מרתונים בשנה.

רוג'ר מקמילאן רץ קנדי שרץ 100 מרתונים

רשום לעוד שלושה מרתונים השנה. רוג'ר מקמילאן

עוד כתבות בנושא 

5 דברים שלא מספרים לכם על ריצה בגיל מבוגר 
שנות השישים העליזות: "אני מרתוניסטית בגיל 68" 
מי אמר שבגיל השלישי אי אפשר לעשות סקווטים? 

ביום ראשון האחרון הוא סיים את המרתון ה-100 שלו באדמונטון שבקנדה. הוא התחיל לרוץ עוד כששירת בצבא, אבל חטף "חיידק הריצה" שלו רק בשנת 2006 אחרי שראה מה זה עשה למכר שלו ש"התמכר" לריצות מרתון. "עבדתי במשרד ואחד העובדים שם נהג להגיע לעבודה מדי יום עם נעלי ריצה וחולצות של מרוצים, ואמרתי לעצמי שגם אני רוצה חולצה כזאת", מספר מקמילאן ומוסיף: "נרשמתי למרוץ ל-10 קילומטרים באדמונטון והשגתי את החולצה. לא יכולתי לזוז שבוע, אבל הייתי מאושר".

מאז, ב-11 שנים של ריצה הוא השתתף במרתונים מניו יורק ועד לדאבלין, ואפילו רץ פעם אחת שלושה מרתונים בשלושה שבועות. הסוד שלו הוא לרוץ בצורה איטית ומתונה. במרתון אדמונטון פירגנו לו עם המספר 100 במספר החזה, אבל הוא ממש לא מתכוון שזה יישאר עגול והשנה יד לו עוד 3 מרתונים שהוא רשום אליהם. "אני ממש לא מתכוון לפרוש, קשה לי להאמין שאני אגיע ל-200 אבל אני רץ יותר מרתונים השנה ונראה".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג