התגעגעתם? עונת המשחים חוזרת והיא ארוכה יותר מתמיד

משחים חדשים בחופים חדשים, עוד חגיגת טריאתלון שמיועדת גם לשחיינים והזדמנות מצוינת לנשים שרוצות להתנסות במים פתוחים לפני טריאתלון הנשים. כל מה שרציתם לדעת על משחי המים הפתוחים באביב הקרוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יש שחיינים שהחורף לא מפחיד אותם, בטח לא החורף הישראלי. יש שחיינים שמתאמנים בעיקר בבריכה כי הם לא מרגישים הכי בטוח לשחות לבד בים. יש כאלה שמוכנים להיכנס לים רק כשנגמר החורף, ויש גם את אלה שעדיין לא גילו את העולם המופלא של השחייה במים פתוחים והם אפילו לא מודעים לכך שבדיוק כפי שחובבי ריצה יכולים להשתתף במרוצים שונים וליהנות מהגיוון והאווירה – כך גם בשחייה בים.

אין כמו לפתוח את העונה לפני כולם | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות בנושא
אז מה אנחנו מפספסים בשחייה במים פתוחים? 
סקירת חליפות שחייה מדגמי הקצה 
מדוע כדאי לשלב שחייה עם ענפי ספורט נוספים? 

רגע לפני פורים, שזה אומר שבקרוב מאוד כולם כבר יכולים לטבול במי הים, חשבנו שזו תהיה הזדמנות טובה להכניס אתכם לעניינים, כשיש מספיק זמן כדי להתכונן ולהיערך. השנה, בנוסף למשחים המוכרים שחוזרים, יתקיימו גם מספר משחים חדשים שאמורים להיות לא פחות אטרקטיביים. מוזמנים לקרוא ולסמן ביומנים.

משחה coolit

תאריך: 5 באפריל (יום חמישי, ערב חג)

מיקום: מפרץ נחשולים, ליד חוף דור (טנטורה)

למי מיועד? לשחייני מים פתוחים מנוסים שאין להם בעיה עם טמפרטורת מים שעדיין נחשבת לקרה בים התיכון, לטריאתלטים למרחקים ארוכים שמתכוננים לתחרות עם חליפת שחייה בקיץ, לשחיינים שרוצים להתנסות במקצה עממי במשחה אינטימי יחסית במיקום יפהפה.

להרשמה למשחה – לחצו כאן

מקום יפהפה לשחות בו. מפרץ נחשולים | צילום: ניר עמוס

איך זורמים: בגרסה הקודמת שלו הוא נקרא "משחה חנוכה" ושימש אז בין השאר כהכנה לישראמן. הפעם הוא יתקיים בערב חג שני של פסח, כך שזה יקרה ביום חמישי בבוקר וזה רעיון מצוין לפתוח ככה סוף שבוע ארוך. המרחק התחרותי במשחה הזה מיועד לשחיינים מנוסים, מאחר ומדובר על 3.3 קילומטרים. יתקיים מקצה גיבורים המיועד לשחייני מים פתוחים מנוסים שרגילים לשחות בים התיכון כל השנה, וטמפרטורת מים חורפית לא ממש מזיזה להם. כמו כן יתקיים משחה חליפות, שיכול לשרת מצוין את הטריאתלטים המתכוננים לתחרויות איש ברזל בקיץ, שם ישחו למרחק של 3.8 ק"מ. בנוסף, יתקיים מקצה עממי למרחק של 800 מטרים שגם יוזנק בשעה מאוחרת יחסית (9:30 לעומת 8:00 – שעת הזינוק של המקצים הארוכים) ויאפשר למי שירצה לעשות טבילת אש במים קרים או סתם ליהנות ממפרץ נחשולים המרהיב ביופיו.



משחה כף כרמל 

תאריך: 25 במאי (יום שישי)

מיקום: חוף דדו בחיפה

למי מיועד? לשחיינים מנוסים שמחפשים אתגר מעניין במיוחד שכולל מרחק ארוך, לשחיינים פעילים שמעוניינים במרחק בינוני ומאתגר, לשחיינים מנוסים פחות שיכולים לשחות בים למרחק של קילומטר ולכל מי שמחפש להשתתף באירועים שההכנסות שלהם מוקדשות למטרות טובות – במקרה הזה למחקר בבית חולים רמב"ם לניבוי ומניעת מוות פתאומי לבבי בילדים וצעירים עד גיל 35.

איך זורמים: אז מעבר למטרה הכל כך חשובה, מדובר במשחה שמספק הזדמנות מצוינת לשחות במקום מרהיב שלא כולם מכירים, אותה כף שממנה נשקף נוף מרהיב מהים ליבשה, ושהקרקעית שלה בתולית ומזמינה אליה צבי ים ענקיים. עם כזה חיבור לטבע ומטרה חשובה, מי צריך בכלל להילחם על מקום בפודיום? במשחה כף כרמל יהיו מספר מקצים, אבל כולם יחשבו לעממיים. הארוך ביניהם נקרא "מעבר לכף" והוא יהיה למרחק של 7.6 ק"מ ויוזנק מהחוף השקט, מתחתיו יהיה משחה "הלב החזק" למרחק 4.5 ק"מ שיקיף את כף כרמל מדרום, מקצה "הלב הבריא" יהיה למרחק של 2.6 ק"מ ומקצה "למען לב של ילד" יהיה למרחק של קילומטר ומתאים מאוד לכל מי שרוצה לפתוח עונה וליהנות מהים כל עוד הוא איכשהו נקי. כל המקצים ילוו בסירות הצלה, אך לא תהיה בהם מדידת זמנים. מה שכן, שלושת הראשונים בכל מקצה יקבלו מדליות.

להרשמה למשחה – לחצו כאן

באים ליהנות מהטבע. משחה כף כרמל | צילום: ניר עמוס

משחה הנשים 

תאריך: 1 ביוני (יום שישי)

מיקום: חוף הנכים בהרצליה

למי מיועד? לנשים שרגילות לשחות בבריכה, ומעוניינות לנסות את המעבר לשחייה במים פתוחים בצורה בטוחה. זו גם יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבור משתתפות טריאתלון הנשים שיתקיים יום לאחר מכן, להתנסות בשחייה באותו המסלול בדיוק.

אפשר להתחמם לקראת טריאתלון הנשים | צילום: צלמי שוונג

איך זורמים: המשחה הזה מתקיים כחלק מאירועי טריאתלון הנשים בהרצליה, וגם כחלק משבוע העצמת נשים בספורט של העמותה להעצמת נשים בספורט בשיתוף עיריית הרצליה ושוונג, שכולל פרט לאירועי טריאתלון ושחייה, גם אירועי סאפ, יוגה וכדורשת. במשחה הזה שהוא עממי יתקיימו שני מקצים שמותאמים למרחקי הטריאתלון האולימפי וטריאתלון ספרינט, כלומר 1,500 ו-750 מטרים. השחייניות יוכלו לעשות את "טבילת האש" שלהן בצורה בטוחה עם מצילים על סירות ועל הקיאקים ומסלול שהוא יחסית קרוב לחוף.

משחה הדולפין אשדוד 

תאריך: 8 ביוני (יום שישי)

מיקום: חוף הקשתות באשדוד

למי מיועד? לכל מי שמתכוון לצבור נקודות במשחי ליגת ZOGGS 2018 כי זה יהיה המשחה שיפתח את הליגה. חוץ מזה, במשחה דולפין יהיה מקום לכל השחיינים, מנוסים ומתחילים, שירצו לקחת חלק באירוע ספורט שמתקיים בפעם הראשונה באחד החופים היפים בארץ.

חוף הקשתות באשדוד

גם אשדוד על המפה. חוף הקשתות | צילום: Daria dmj

איך זורמים: משחה חדש והזדמנות מצוינת עבור השחיינים לחזור ולשחות בחלק הדרומי של מישור החוף, אזור שיש בו הרבה חופים קסומים וחוף הקשתות הוא אחד מהם. המשחה נקרא "משחה דולפין" מכיוון שבאשדוד נמצא הריכוז הגבוה ביותר של דולפינים בארץ. במשחה הזה יתקיימו שני מקצים תחרותיים למרחקים של 4 ו-2 קילומטרים, כך שפרט לשחיינים גם הטריאתלטים שמכוונים לתחרויות בקיץ יוכלו למצוא בהם עניין רב. חוץ מזה יתקיים גם מקצה עממי למרחק של קילומטר, שיאפשר השתתפות לכל מי שרוצה לחוות בטעימה את השחייה במים פתוחים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג