השקת ישראמן-נגב 2015

הערב הושק רשמית ישראמן-נגב 2015 במסיבת עיתונאים בהשתתפות עשרות מאמנים וספורטאים שמחממים מנועים לקראת התחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
השקת ישראמן 2015

בערב שכולו הצדעה לאנשי הברזל של ישראל לקראת ישראמן-נגב שיתקיים בחודש הבא, התכנסו במתחם נגב, נותנת החסות הראשית של התחרות עשרות מאמנים ומשתתפים לשמוע מה מתוכנן בתחרות, הדגשים המקצועיים ולהאזין להרצאתו של השחיין האולימפי ואלוף ישראל בשחייה גיא ברנע.

ניר ברק

"כיום מדובר באירוע הטריאתלון הגדול בישראל". ניר ברק מנכ"ל שוונג

"התחרות הזו החלה לפני יותר מעשור אבל אנחנו עדיין מתרגשים להפיק אותה מדי שנה", כך ציין ניר ברק מנכ"ל שוונג שנשא דברים בפתחה של מסיבת העיתונאים, והוסיף כי מדי שנה מספר המשתתפים הולך וגדל, "כיום מדובר באירוע הטריאתלון הגדול בישראל ואנחנו מקווים שהוא ילך ויגדל כולל משתתפים מחו"ל שמהווים נדבך חשוב לתחרות". בהמשך סיפר סיפר בועז ריבק, מנהל התחרות, כי בישראמן-נגב 2015 ישתתפו לא פחות מ-1,600 ספורטאים אליהם יצטרפו כ-6,000 מלווים, מה שהופך אותו בנקל לתחרות הטריאתלון הגדולה ביותר שנערכה בישראל עד כה. תקציב הישראמן השנה יעמוד על כ-2 מיליון שקלים והוא גבוה בכ-30% מהאירוע שנערך אשתקד.

במקביל לתחרות האישית שצפויה להימשך בין 4.5 ל-17 שעות ותשלב שני מקצים: איש ברזל וחצי איש ברזל, תערכנה גם תחרות שלשות שמושכת את מיטב הספורטאים מהענפים השונים (כל מתחרה מבין שלושה מבצע ענף ספורט אחד בלבד שחייה/אופניים/ריצה במתכונת של איש ברזל וחצי איש ברזל). כמו כן תיערך תחרות ישראקידס בגרסה מקוצרת לילדים בני 8-15. בין נותני החסות של התחרות השנה: נגב, אדידס, עיריית אילת, משרד התיירות, High5, כלל, פעילים, ישרוטל ועוד.

לקראת סיום עלה לבמה גיא ברנע שציין שהוא "המופע האומנותי של הערב" וסיפר כיצד הוא מתכונן לתחרויות עולמיות ואולימפיות וייעץ למתחרים מניסיונו הרב.

נינה פקרמן

נינה פקרמן וחנה פרי-זן יו"ר פעילים ניהול תיקי השקעות

גיא ברנע

גיא ברנע תוך כדי ההרצאה בהשקת הישראמן

שלמה לוסטיג גיא ברנע

שלמה לוסטיג סמנכ"ל נגב והשחיין האולימפי גיא ברנע

אירנה מאזין ודורה הלר

אירנה מאזין ודורה הלר

גלעד קובו

גלעד קובו




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג