השחיין שחר רסמן הגיע במקום ה-16 באליפות העולם במים פתוחים

הישג לשחר רסמן באליפות העולם לאחר שהגיע בעשירייה השנייה במשחה 10 ק״מ בבודפשט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שחיין המים הפתוחים שחר רסמן הגיע במקום במקום ה-16 במשחה 10 ק״מ, במסגרת אליפות העולם שמתקיימת בימים אלו בבבודפשט, הבוקר (שלישי) זינקו למים שחייני נבחרת ישראל במים פתוחים, שחר רסמן ושי טולדנו, למשחה 10 ק״מ במים פתוחים.

קבע את ההישג הטוב ביותר של ישראלי במשחה זה. שחר רסמן | צילום: באדיבות איגוד השחייה

בתחרות ניצח פרי ורייטמן מהולנד בתוצאה 1:51:58.50 שע' ורסמן קבע את ההישג הטוב ביותר של ישראלי אי פעם במשחה זה המהווה גם משחה אולימפי וסיים אותו כאמור בעשירייה השנייה בזמן של 1:52.32 שע', 34:10 שניות לאחר המנצח. שי טולדנו סיים במקום ה- 48 1:58.23 שע'. לאורך כל המשחה שמר רסמן על הדבוקה הראשונה שכללה כ-50 שחיינים חזקים. בקילומטר האחרון לסיום החלה בריחה של השחיינים המובילים, רסמן הבחין בכך והגביר קצב והצליח להתקדם מהמקום ה-30 למקום ה-20 תוך שניות ספורות. מהלך זה הביא אותו לעמדת פריצה ובסיום הוא עבר למקום ה-16 ועקף שחיינים בכירים בתחרות. למשחקים האולימפיים מעפילים 25 השחיינים הטובים ביותר מאליפות העולם ובהישגו רסמן הוכיח יכולת אולימפית מרשימה ביותר.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג